Kontorsansvarig till mindre kontor på Södermalm
SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SW i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på
www.sw.se och gilla oss på Facebook!
SW söker för kunds räkning en kontorsansvarig med såväl administrativ som social ådra för ett föräldravikariat på 1,5år. Vår kund är ett internationellt fastighetsbolag som sitter i nya och välkomnande lokaler på Södermalm. Kontoret är litet och består totalt av 18 personer. Då det är en liten grupp präglas kontoret av ett öppet klimat och en familjär känsla där du välkomnas i en bred roll av stor vikt!
Publiceringsdatum2012-10-16Dina arbetsuppgifterSom kontorsansvarig hos vår kund har du ensamt ansvar för löpande administrativa uppgifter men även för att hantera oförutsedda uppgifter som kan dyka upp på kontoret. Du erbjuds en varierande roll där du arbetar självständigt och får stora möjligheter att använda dina tidigare erfarenheter.
I din roll ingår exempelvis att:
• Välkomna besökande och ta inkommande samtal
• Beställa kontorsmaterial samt se till så att kontoret är välkomnande
• Ansvara för bokningar/planering inför resor och konferenser
• Assistera dina kollegor vid administrativa uppgifter
Enklare ekonomirelaterade uppgifter förekommer i tjänsten, exempelvis fakturering och kontering samt uppläggning av kunder i fakturasystemet.
KvalifikationerVi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande arbete där höga krav ställts på din förmåga att hålla mycket i luften samtidigt som du är positiv och välkomnande mot din omgivning. Det är meriterande om du arbetat med ekonomirelaterad administration som del av tidigare tjänst. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt goda kunskaper både skriftligt och muntligt i engelska och svenska.
Som person är du öppen och social, har en förmåga att se helheten, har god anpassningsförmåga och du kommer gärna med egna initiativ. Du har ett ordningsamt arbetssätt och är strukturerad. Vidare tycker du om att leverera god service, både internt och externt. Då tjänsten är omväxlande bör du vara prestigelös och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.
Övrig informationOvanstående är ett föräldravikariat på 1,5år med anställning hos vår kund. Tillträde under november. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lina Bråland 08-407 55 57.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLina Bråland, +46 8 407 55 57
FöretagSW
AdressSW
10391 Stockholm
Jobbnummer 1366932
Observera att sista ansökningsdag har passerat.