Kontorsansvarig till konsultföretag
Kontorsfixarna Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm i Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-01Om tjänstenFör kunds räkning söker vi en kontorsansvarig som har god känsla för struktur, service och administration. Samtidigt har du en varm personlighet samt nära till skratt. Vår kund är ett konsultföretag som sitter i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifterSom kontorsansvarig har du arbetsuppgifter inom kontorsservice, administration, ekonomi och reception. Detta innebär bland annat:
• Ta emot besökare, servera kaffe och förbereda för möten och konferenser
• Hålla kontakt med leverantörer rörande kontorsinventarier så som städfirma, leasing-maskiner och blommor
• Se till att lokalerna är representativa och säkerhetsställa trivseln på kontoret
• Ansvara för inköp av kaffe, frukt, catering, kontors- och profilmaterial
• Vara kontaktperson internt för aktiviteter på kontoret samt för leverantörer, hyresvärd och fastighetsskötare
• Posthantering, administrering av abonnemang samt inskanning/kontering av leverantörsfakturor för betalningar
• Planera och genomföra möten, konferenser, event och företagsresor
• Ansvara för introduktion av nyanställda medarbetare
• Assistera och supporta medarbetarna med diverse administration, resebokningar och inköp
KvalifikationerTill denna tjänst söker vi en person som har en gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi. Du har några års erfarenhet av service och har du tidigare arbetat i en liknande tjänst är det meriterande. Vi ser dessutom att dina kunskaper i svenska och engelska, både avseende skrift och tal, är mycket goda.
För att trivas som kontorsansvarig är det viktigt att du är ordningsam, strukturerad samt planerad i ditt arbete. Du är dessutom en "doer" som får saker och ting gjorda och har förmågan att arbeta självständigt. Du beskrivs ofta som en serviceminded problemlösare som är prestigelös i ditt agerande.
Stöter du på frågor har du inga problem med att be om hjälp, dessutom har du skinn på näsan och är både rak och öppen. I den här rollen krävs det också att du är proaktiv och flexibel i ditt handlande, agerande och tänkande. Du är dessutom både kreativ, glad och positiv som person.
Övrig informationVi arbetar löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner Stockholm och erbjudas en tillsvidareanställning. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare på telefonnummer 08-663 99 00.
Sökord: Office assistent, receptionist, fakturering
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2062
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Kvam
lovisa.kvam@kfx.seFöretagKontorsfixarna Stockholm
AdressKontorsfixarna Stockholm
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2459122
Observera att sista ansökningsdag har passerat.