Kontorsansvarig till konsultföretag

Kontorsfixarna Stockholm / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-10-01

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi en kontorsansvarig som har god känsla för struktur, service och administration. Samtidigt har du en varm personlighet samt nära till skratt. Vår kund är ett konsultföretag som sitter i centrala Stockholm.

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig har du arbetsuppgifter inom kontorsservice, administration, ekonomi och reception. Detta innebär bland annat:

• Ta emot besökare, servera kaffe och förbereda för möten och konferenser
• Hålla kontakt med leverantörer rörande kontorsinventarier så som städfirma, leasing-maskiner och blommor
• Se till att lokalerna är representativa och säkerhetsställa trivseln på kontoret
• Ansvara för inköp av kaffe, frukt, catering, kontors- och profilmaterial
• Vara kontaktperson internt för aktiviteter på kontoret samt för leverantörer, hyresvärd och fastighetsskötare
• Posthantering, administrering av abonnemang samt inskanning/kontering av leverantörsfakturor för betalningar
• Planera och genomföra möten, konferenser, event och företagsresor
• Ansvara för introduktion av nyanställda medarbetare
• Assistera och supporta medarbetarna med diverse administration, resebokningar och inköp

Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi en person som har en gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi. Du har några års erfarenhet av service och har du tidigare arbetat i en liknande tjänst är det meriterande. Vi ser dessutom att dina kunskaper i svenska och engelska, både avseende skrift och tal, är mycket goda.

För att trivas som kontorsansvarig är det viktigt att du är ordningsam, strukturerad samt planerad i ditt arbete. Du är dessutom en "doer" som får saker och ting gjorda och har förmågan att arbeta självständigt. Du beskrivs ofta som en serviceminded problemlösare som är prestigelös i ditt agerande.
Stöter du på frågor har du inga problem med att be om hjälp, dessutom har du skinn på näsan och är både rak och öppen. I den här rollen krävs det också att du är proaktiv och flexibel i ditt handlande, agerande och tänkande. Du är dessutom både kreativ, glad och positiv som person.

Övrig information
Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag! Du kommer att bli anställd hos oss på KFX HR-partner Stockholm och erbjudas en tillsvidareanställning. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare på telefonnummer 08-663 99 00.

Sökord: Office assistent, receptionist, fakturering

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2062
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Kvam lovisa.kvam@kfx.se

Företag
Kontorsfixarna Stockholm

Adress
Kontorsfixarna Stockholm
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2459122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Stockholm: