Kontorsansvarig Till En Pr-Byrå

Ryska Posten Bemanning / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en kontorsansvarig som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid och du arbetar måndag-fredag och önskemålet är att du kan starta omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en konstorsansvarig till vår kund som är enPR-byrån. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Du kommer arbeta med kommunikativa, innovativa och engagerade medarbetare i härliga lokaler vid Södermalm i centrala Stockholm. Uppdraget är löpande och arbetstiderna är 8-17 måndag-fredag.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kunden.

Publiceringsdatum
2018-09-07

Arbetsuppgifter
Som kontorsansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

• Ta emot besökare
• Förberedelse inför möten
• Posthantering
• Inköp av kontorsmaterial
• Se till att det är snyggt och rent på kontoret
• Planera och förbereda inför event
• Stötta kollegor med andra administrativa uppgifter
• Felanmälningar vid tekniska problem och se till att exempelvis skrivarna fungerar
• Agera kulturbärare och bidra till ett positivt klimat på kontoret

VI SÖKER DIG SOM:

• Har tidigare arbetslivserfarenhet från kontorsservice
• Har goda kunskaper inom Officepaketet och Outlook
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har ett bra öga för vad som behöver göras och tar initiativet att ta tag i arbetsuppgiften

Som person är du en social stjärna som älskar att ge service i världsklass. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och har ett strukturerat och organiserat arbetssätt.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabriela Montenegro stjarnassistent@rpbemanning.se 08 518 072 04

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63, Stockholm

Jobbnummer
4335731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: