Kontorsansvarig Göteborg till JobQuest
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping,
Värnamo,
Älmhult eller i
hela Sverige VILL DU VARA MED OCH EXPANDERA OCH STARTA UPP ETT NYTT KONTOR I GÖTEBORG? ÄR DU VÅR BLIVANDE KONTORSANSVARIG?
Har du jobbat som konsultchef, säljansvarig eller i liknande roll tidigare hos konsultbolag? Vill du vara med och expandera och ta ansvar för vårt blivande kontor i Göteborg? Motiveras du av att skapa nätverk och långsiktiga relationer? JobQuest söker nu en blivande Kontorsansvarig till Göteborg!
ARBETSUPPGIFTER OCH KOMPETENS
Rollen innebär att ansvara för försäljning samt rekrytering i Göteborg. Du kommer medverka för att få affären att utvecklas. Ny- och merförsäljning av konsulter genom kontinuerliga kundkontakter är dina viktiga arbetsuppgifter. Genom att vara lyhörd för kundens behov och utmaningar kommer du att kunna erbjuda kvalificerade konsulttjänster till kunder med starka varumärken. Du arbetar självständigt samt med stöd av säljchef som finns i Stockholm med att matcha, prissätta och tillsätta konsultuppdrag med rätt kompetens. Det innebär rekrytering av kvalificerad kompetens samt coachning för konsulter i uppdrag. Du kommer arbeta mycket under eget ansvar och vara med att bygga upp vårat kontor i Göteborg.
Uppdragstiden är heltid efter överenskommelse tills vidare med sex månaders provanställning
Vi söker dig som:
• Har en akademisk examen.
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat samt ha förmåga att översätta svenska texter till engelska.
• Har minst 2års arbetserfarenhet av liknande arbeten.
• Besitter goda datakunskaper.
• Har arbetat med kundkontakter,
• Har erfarenhet av IT-rekryteringar via samarbetspartner.
• B-körkort och tillgång till egen bil.
PERSONLIGHET OCH ENGAGEMANG
För att trivas som Kontorsansvarig är du:
• Självgående
• Affärsmässig
• Förtroendeingivande
• Flexibel
• Lojal
• Pålitlig
Du trivs med att:
• Arbeta operativt
• Ta ansvar för din egen arbetstid
• Strukturera upp ditt eget arbete
Du är/har:
• Kvalitetssäker i din leverans
• Stort personligt engagemang
• Ansvarstagande
• En stark vilja att utvecklas.
Vi lägger stor vikt vid personlighet, dina ambitioner samt vilja att skapa långsiktiga affärer.
Din ansökan:
Ansök så snart som möjligt, men senast den 31 Mars 2016 via vår CV databas på
www.jobquest.se . Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser.
Vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten är det enklast att få tag på ansvarig rekryterare på e-post
kirsi@jobquest.seKollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.
Om JobQuest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat. Vår målsättning är att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Just därför är det så viktigt för oss att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat. JobQuest följer självklart de gällande kollektivavtalen inom Almega Bemanningsföretagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Provanställning 6 månader
Publiceringsdatum2015-12-21ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 100466
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJobQuest
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Mörbyvägen 1
15535 Nykvarn
KontorsadressMörbyvägen 1 15535 Nykvarn
Jobbnummer 2587182
Observera att sista ansökningsdag har passerat.