Kontors- och ekonomiassistent till Influence
Inhouse AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Influence är ett nytänkande konsultbolag och pionjärer inom kollektiv intelligens. Influence finns till för att få ledningsgrupper och projektteam att nå högre resultat.
Influence är ett växande konsultbolag med ca 40 anställda och har kontor i centrala Stockholm.
Läs mer på
www.influence.seArbetsbeskrivning / Work Description
Som kontors- och ekonomiassistent på Influence kommer du att vara spindeln i nätet på flera fronter och den som har koll på allt och alla! Du kommer för det mesta att ha många bollar i luften samtidigt och varje dag arbeta med flera olika typer av frågor. I din roll kommer du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra, utläggsredovisning och en del ekonomisk uppföljning och avstämning.
Du har koll på kontoret, svarar i telefon, tar emot kunder och besökare, assisterar dem med kaffe, lunch, fika osv och ser till att konferensrum, kök och övriga allmänna ytor är iordningsställda och trevliga. Beställningar till köket och kontorsmaterial är det du som gör och du ansvarar för den löpande kontakten med våra viktiga leverantörer och stämmer av hur samarbetet går och hur avtalen följs. Du är även den som köper in telefoner, datorer, visitkort samt administrerar våra telefonabonnemang.
Du kommer också att vara engagerad i planering av olika slags event och konferenser och du är en viktig pusselbit i mottagandet av och introduktionen för deras nyanställda konsulter.
I din roll kommer du att ha kontakt med alla på kontoret men du kommer att arbeta närmast deras ekonomichef.
Din profil / Your profile
Som person är du driven, prestigelös och har en hög servicenivå. Du har ett lugn över dig som ger en trygghet till dina kollegor internt samt för externa besökare. Ögat för detaljer är viktigt och förmågan att ligga steget före. Du har förmågan att ta egna initiativ och strukturerar upp ditt arbete väl. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med dina kollegor och kunder. Du har goda kunskaper i Office paketet och framför allt av Excel. Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser att du har en akademisk utbildning/kurser av företagsekonomi samt erfarenhet från service och arbetat i en liknande roll tidigare.
Övrigt / Other
Du kommer att bli anställd av Inhouse som konsult och tjänsten är tillsvidare men med ambition om en anställning på Influence efter 6-12 månader. Arbetstiderna är måndag till fredag 8-17 men kan variera vid behov. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan tillträdas omgående.
Känner du att detta är en tjänst som skulle passa dig, skicka in en ansökan med en motivation till varför just du skulle passa i en sådan tjänst. Vid frågor vänligen kontakta Jessica Grip,
jessica.grip@inhouse.se .
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2016-04-26ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1558
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Grip
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 10, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2807562
Observera att sista ansökningsdag har passerat.