Konsultkoordinator till Dreamwork Göteborg
Dreamwork Scandinavia AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Göteborg,
Mölndal,
Lerum,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Gillar du att vara spindeln i nätet?
Är du även serviceorienterad, noggrann och en serviceinriktad administratör ut i fingerspetsarna?
Då har vi en rolig roll för dig!
About the job
Om verksamheten
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Mer om tjänsten
Vi söker dig som trivs i en serviceinriktad och administrativ roll där du stöttar flertalet personer i organisationen. Till rollen som konsultkoordinator söker vi dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att arbeta proaktivt i högt tempo med olika arbetsuppgifter parallellt.
Arbetet innehåller uppgifter så som:
• Administrera och se till att hela flödet i konsultprocessen följs från början till slut: registrera kandidater hos våra inköpare, screena CV för att matcha rätt uppdrag, schemalägga intervjuer.
• Ha ett tätt samarbete med Dreamworks konsultmäklare och konsultchefer för att få förståelse i vad teamet har för behov
• Närvara vid möten med MSP-teamet för att säkerhetsställa leveransen
• Finnas till som första linjestöd för alla konsultrelaterade frågor från konsulter och-eller andra inköpare.
• Sprida information till relevanta intressenter
• Säkerställa att konsultupphandlingsprocesserna följs och förbättras vid behov
• Arbeta proaktivt med hantering av konsulters kontrakt såsom förlängningar och dy.l.
Din profil
Vi ser att du har en utmärkt kommunikationsförmåga både i skrift och verbalt på både svenska och engelska samt att du har en hög IT-mognad. Tidigare erfarenhet av Intelliplan är mycket meriterande, men ej ett krav.
Eftersom rollen är bred med många kontaktytor, krävs att du har förmåga att kritiskt granska, analysera samt prioritera arbetsuppgifter så att arbetet blir utfört i rätt tid och med god kvalitet.
Personliga egenskaper:
• Administration kommer naturligt för dig
• Förmåga att förstå och möta dina intressenters perspektiv
• Gillar att arbeta i högt tempo med högt uppsatta mål
• God kommunikatör, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
• Har snabbt för att lära nytt
• Tycker om att arbeta självständigt och ta egna initiativ
• Tycka om s.k. "multitasking".
Kvalifikationer:
• Tidigare arbetat som administratör/koordinator
• Erfarenhet av eller intresse för konsulter och konsultavtal
• Erfarenhet av att arbeta med leverantörer både i Sverige och internationellt
• Systemvana
På Dreamwork lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt.
Urvalsprocessen sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontkta Petra Axvigg via
petra.axvigg@dreamwork.se alt. 031-10 98 00
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-10-26ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 4514
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetra Axvigg
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Kungsportsavenyn 21
41136 Göteborg
KontorsadressKungsportsavenyn 21
Jobbnummer 4424927
Observera att sista ansökningsdag har passerat.