Konsultansvarig till internationellt modebolag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Publiceringsdatum2018-11-14Dina arbetsuppgifterVi söker vi just nu en konsult- och resursansvarig till ett internationellt modebolag, beläget i Marievik. Här är chansen att använda din erfarenhet och kreativitet för att se till att vi har rätt personer på rätt plats vid rätt tidpunkt. Har du ett stort intresse för att träffa nya människor. Gillar du administration och vill arbeta i en organisation som präglas av högt tempo, framgångsrika leveranser och bra laganda? Då kan detta vara något för dig!
Arbetsuppgifterna kommer bland annat innebära:
• Administrera hela konsultupphandlingsprocessen från början till slut: registrera jobbannonser, intervjuer, skapa konton, beställningsutrustning för nya konsulter
• Interagera med offshore-leverantörer angående resursuppfyllelse på operativ nivå i enlighet med divisionens leverantörsstyrningsmodell
• Jobba med resursplanering/bemanning/allokering för både anställda och konsulter på veckobasis.
• Introducera, följa upp och avsluta konsulter
• Avtalshantering
• Närvara vid möten med offshore leverantörer för att säkerhetsställa leveransen
• Finnas till som första linjestöd för alla konsultrelaterade frågor från konsulter eller andra intressenter
• Tätt samarbete med personalansvariga chefer för att få förståelse i vad teamet har för behov
• Sprid information till relevanta intressenter
Vi söker
Nu söker vi en person som är serviceinriktad och har ett brinnande intresse och talang för att jobba med koordinering och administration. Förutom god koordinerings- och administrativ kompetens är det viktigt att du har god förmåga att uttrycka sig i både svenska och engelska, framför allt skriftligt samt att du behärskar Office-paketet och framförallt Excel.
Har du dessutom tidigare erfarenhet av resurs- och bemanningsplanering samt rekrytering ser vi detta som mycket meriterande.
Vi erbjuder
En utmanande och varierande roll hos ett stort, internationellt och välkänt modebolag. Rollen innebär många kontaktytor! Detta är ett konsultuppdrag med start omgående, som löper fram till i slutet av mars 2019. Du kommer bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund i Marievik.
Vid eventuella frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Evelina Thimper på
evelina.thimper@jurek.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Thimper
evelina.thimper@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4457971
Observera att sista ansökningsdag har passerat.