Kommunikativ administratör till It-företag
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Kommunikativ administratör till It-företag
Har du tidigare arbetat som administratör eller med administrativa arbetsuppgifter? Är du dessutom en noggrann person med ett flexibelt och lösningsorienterad tänk? Då har vi ett uppdrag för dig! Proffice söker nu, för omgående behov, en kommunikativ administratör till ett It-företag i Linköping.
I tjänsten kommer du att i huvudsak ansvara för administration, kreditförfrågning och kreditbevakning hos företagets samarbetspartners. Arbetsuppgifterna är, till exempel, kontrollera uppgifter gällande beställningar och fakturor, avtals- och offerskrivning, leverera sammanställningar till kunder och säljavdelningen, hantering av försäkringsärenden liksom ge informationsservice till kunder och leverantörer.
För att lyckas i rollen har du tidigare arbetat med administration och vi ser gärna att du har kunskaper inom Officepaketet (specifikt Word & Excel). Det är meriterande om du tidigare arbetat med hyra och leasing liksom leasingsystem. Som person gillar du ett växlande tempo, är självgående liksom flexibel i dina arbetsuppgifter. Samarbete är inga problem för dig - du är kommunikativt smidig oavsett om det handlar om kundkontakt eller kollegan bredvid. Vidare ser vi att du har ett sinne för detaljer och har en fallenhet för lösningsorientering.
Vårt erbjudande; ett uppdrag i en stimulerande miljö, utvecklande arbete och en god arbetsgemenskap. Hos Proffice får du dessutom en dedikerad konsultchef, sedvanliga personalförmåner och en fångande merit i ditt personliga CV. Låter det som något för dig? Ansök då redan idag (vi länken nedan). Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, men gärna frågor.
Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB
Ort: Linköping
Omfattning: Heltid, 8-17, Sex månader med möjlighet till förlängning.
Sista dag att ansöka är 2016-03-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kontakta: Annica Magnell |
annica.magnell@proffice.se [ mailto:
annica.magnell@proffice.se ] |
Publiceringsdatum2016-03-03KvalifikationerGymnasieexamen, arbetslivserfarenhet av administration, god svenska och engelska (i tal och skrift) är krav. Erfarenhet av Officepaketet (främst Word & Excel), erfarenhet av hyra och leasing liksom leasingsystem är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-20
Ange följande referens när du ansöker: 200888226
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnica Magnell
annica.magnell@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Platensgatan 2
58220 LINKÖPING
KontorsadressPlatensgatan 2, 58220 LINKÖPING
Jobbnummer 2705078
Observera att sista ansökningsdag har passerat.