Klienttekniker/helpdesk
Akademin AB / Supportteknikerjobb / Ystad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Ystad,
Tomelilla,
Skurup,
Sjöbo,
Simrishamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Akademin AB i Ystad,
Lund,
Malmö,
Helsingborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Sedan starten 1999 har Akademin AB etablerat sig som ett stabilt, kundnära
kunskapsföretag i södra Sverige med säte i Malmö. Förteget har heltäckande
resurser för drift, service, utveckling och utbildning inom IT-området.
Akademin AB har ett stort och växande behov av nya medarbetare på konsultsidan. Rollen som konsult innebär självständigt arbete där merparten av arbetstiden kommer att vara förlagd ute hos kund. Du som vi söker skall förutom de formella kraven nedan även förfoga över en stor inre drivkraft och pedagogisk förmåga.
Du skall ha erfarenhet av följande:
• Installation och underhåll i PC-miljö
• Användarsupport
• Windows XP
Vi ser gärna att du är certifierad inom någon Microsoftprodukt (Windows 2000 och framåt).
Passar ovanstående in på dig kan vi erbjuda dig ett intressant arbete i stimulerande miljö. Akademin AB är en organisation med stor gemenskap där det alltid är högt i tak. Alla anställda har ett stort eget ansvar då vi alltid eftersträvar att bygga långsiktiga relationer till våra kunder. Din personlighet är därför en mycket viktig framgångsfaktor.
Mer information om Akademin AB hittar ni på
www.akademin.sePubliceringsdatum2008-04-10KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Fast lön, enligt avtal
Så ansöker duRegistrera dig gärna direkt i vår databas:
www.akademin.se/undersidor/omoss_inloggning.aspxAnge följande referens när du ansöker: Y0804
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@akademin.seKontaktKnut Jidbratt,
knut@akademin.seFöretagAkademin AB
AdressAkademin AB
23231 Arlöv
KontorsadressAllégatan 165
Arlöv
KontaktuppgifterTelefonnummer: 040-18 30 49
Jobbnummer 188407
Observera att sista ansökningsdag har passerat.