Klientspecialist
Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige På uppdrag av en av våra kunder i Stockholm söker vi nu en Klientspecialist som vill bli en del av företaget och som vill vara med och bidra till bättre IT-lösningar som gör skillnad för företagets kunder! Är du deras nya kollega?
Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2022-02-28Dina arbetsuppgifterI rollen som Klientspecialist kommer du bli en del av ett team som säkerställer att företagets arbetsplatsleveranser uppfyller kundernas behov och överenskomna nivåer samtidigt som du kontinuerligt arbetar med förbättringar, utveckling och ny teknik. Dina närmaste kollegor är ett sammansvetsat team med hög kompetens.
Du kommer att:
• Vara en teknisk expert inom området
• Ta fram proaktiva och tekniska förslag, se möjligheter samt åtgärder
• Förvalta och utveckla kunders miljöer
• Arbeta med supportärenden och projektaktiviteter
Din profil och kvalifikationen
För att lyckas i rollen tror vi att du har 3-5 års arbetslivserfarenhet inom en liknande roll eller har motsvarande utbildning inom flera av områdena nedan:
• Klientmanagering (Microsoft Endpoint Manager, Intune & SCCM/CM)
• Windows deployment
• Applikationspaketering
• Active Directory & Group Policy
Meriterande kunskaper / erfarenheter:
• Klientvirtualisering
• ITIL
• PowerShell
• MSSQL
Du talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat och ser vikten av teknisk dokumentation. Vidare ser vi gärna att du har en utpräglad servicekänsla och är en person som tar ett stort ansvar för såväl din egen prestation som för våra kunder. Vi ser det som självklart att du har ett brinnande intresse för teknik. Du är också analytisk, engagerad och självgående samtidigt som du tycker om att arbeta och vara en del av ett team. Du trivs i en roll med tät kundkontakt och du har lätt att prata med olika typer av människor.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
Hos vår kund får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. De är ett bolag med entreprenöriella rötter och en kultur som präglas av flexibilitet och samarbete. Företagets mål är att deras kunder - här i Norden och internationellt - ska se dem som en ledande partner för digital transformation.
De är inkluderande och strävar efter genuint samarbete där de arbetar mot gemensamma mål. Inom bolaget finns stora möjligheter till utveckling och de står bakom dig när du vill lära dig mer - inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden. Du är också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur de gör saker är viktiga ingredienser och de är övertygade om att det är så de utvecklas. We're not big blue. We're yellow.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Isabella Hornesjö på tfn: 0734-159392 eller
isabella.hornesjo@centric.euRegistrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCentric Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1642150063658".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693),
http://www.centric.eu Kontakt Centric_SE
isabella.hornesjo@centric.eu 0734-159392 Jobbnummer 6387267
Observera att sista ansökningsdag har passerat.