Key Account Manager till Sergel

Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-06-07

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sergel.

Om företaget
Sergel är en ledande leverantör inom kredithanteringstjänster i Norden och har ca 400 medarbetare fördelat i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Du kommer att ingå i affärsområdet Sergel Connect som fokuserar på försäljning av sms-, betal- och meddelandetjänster. Området har en hög tillväxttakt och siktet är inställt på ytterligare expansion genom bland annat affärsutveckling och ett fortsatt tydligt kundfokus. Du som lockas av att vara med på den pågående förändringsresan ges möjlighet att vara med och ta Sergel in i framtiden och växa i din roll.

Vill du tillhöra Sergels största affärsområde och bidra till områdets explosiva tillväxtresa? Då ska du söka tjänsten som Key Account Manager hos oss!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Key Account Manager arbetar du inom Sergel Connect med försäljning av sms-, betal- och meddelandetjänster till potentiella och befintliga kunder. Området har en hög tillväxttakt och siktet är inställt på ytterligare tillväxt genom affärsutveckling och geografisk expansion. Arbetet sträcker sig genom hela försäljningsprocessen, från första mötet med kund till offertgivning och avslut. Därtill ansvarar du över att skapa kund- och försäljningsplaner och arbetar aktivt för att upprätthålla, utveckla samt utöka samarbeten och kontaktnät. Du arbetar nära Telia Companys säljare samt har direktkontakt med kunder för att hitta lösningar med utgångspunkt från tjänsteportföljen. Du arbetar mot tydliga budgetmål och mäts på bland annat försäljning och kundnöjdhet. Denna roll passar dig som har arbetat med tjänsteförsäljning under några år och vill gå vidare till en roll där du får arbeta med att skapa nya affärer och samarbeten.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet inom B2B-försäljning
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Det är meriterande om du har erfarenhet från telekombranschen och/eller om du tidigare har arbetat med sms-, betal- och meddelandetjänster
• Det är meriterande om du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller försäljning
• Körkort är meriterande

För rollen som Key Account Manager söker vi dig som har förmåga att se affärers långsiktiga betydelse och resonerar utifrån ett strategiskt perspektiv. Vi söker dig som snabbt kan skapa förtroende och är en duktig relationsbyggare. Du behöver kunna samarbeta med andra, då denna roll bygger på att i samråd med andra funktioner skapa värde för slutkunden. Du trivs med att självständigt strukturera och organisera ditt arbete. Du uppmanas i rollen att komma med idéer och trivs att arbeta i en innovativ miljö där du får möjlighet att utmana och förändra. Vidare är du kommunikativ och prestigelös. För att verkligen lyckas behöver du ha ett starkt engagemang och stort eget driv.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse, fast + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: säljare, försäljning, Account Manager, Account Executive, Sales Executive, sales, business developer, Stockholm, B2B, Sergel

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Mia Samuelsson
mia.samuelsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6717726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: