Key Account Manager

Uniflex Sverige AB / Säljarjobb / Stockholm
2017-02-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Key Account Manager" (publicerad 2017-12-01) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Jobbeskrivning
Vill du göra karriär i ett växande bemanning och rekryteringsföretag?

Uniflex växer och behöver förstärka den nationella försäljningsorganisationen med ytterligare Key Account Manager, möjliga placeringsorter är i bla. Stockholm, Göteborg och Malmö.

Vi erbjuder ett utmanande arbete som består av avancerad tjänsteförsäljning, högt tempo och tuffa förhandlingar. Du kommer att arbeta i ett mycket erfaret och kompetent team som arbetar hårt men som också tar sig tid att ha riktigt roligt. Våra bemannings- och rekryteringstjänster riktar sig främs till stora industri-, logistik- och tjänsteföretag med målet teckna rikstäckande ramavtal, avtalen fungerar sedan som dörröppnare för våra lokala affärsområden. Som Key Account Manager kommer du initialt att arbeta mycket med nykundsförsäljning för att skapa nya affärer och nå uppsatta mål. Genom att arbeta tillsammans med våra regionala team på de orter där Uniflex har sin verksamhet så skapar ni mycket goda relationer och nöjda kunder. Vår kultur präglas av engagemang, affärsmässighet, arbetsglädje samt ansvarstagande. Tjänstens upptagningsområde är rikstäckande.

Du har en akademisk eller motsvarande utbildning samt en gedigen erfarenhet av liknande kvalificerat försäljningsarbete, helst inom tjänsteområdet och med dokumenterat goda resultat. Branscherfarenhet är en fördel men inget krav. Tjänsten innebär cirka 50-60 resdagar per år och kräver körkort.


Personliga egenskaper
Du har förmågan att självständigt planera och genomföra dina insatser. Du trivs med ett varierande och utmanande arbete i ett starkt expanderande företag med högt tempo och snabba förändringar. I din yrkesroll är du affärsmässig, målinriktad och drivande, men även lyhörd, flexibel och prestigelös. Hos oss är entreprenörsandan mycket viktig, för rätt person är detta starten för goda karriärmöjligheter inom Uniflex.

Sista ansökningsdatum är 28 februari.
Om du har frågor om tjänsten kan du mejla direkt till claes.gellstrup@uniflex.se



Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-02-16

Ersättning
Fast lön + provision

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 32596
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Claes Gellstrup

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm-Globen

Kontorsadress
Arenavägen 57

Jobbnummer
3325570

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: