KAM till Viametrics Göteborg

TNG Group AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

KAM med ansvar för kundservice och support med placering Göteborg

Viametrics är ett svenskt bolag som verkar internationellt, våra högteknologiska produkter säljs över hela världen. Företaget startade och har än idag sin bas i Göteborg. Har du idag en roll inom försäljning eller kanske support, där teknik är en drivkraft för dig? Vill du ta nästa steg i din karriär? Här väntar en spännande resa! Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder en tillsvidaretjänst som KAM med ett utökat ansvar för kundservice och support. Här ges du möjlighet att få påverka i flera led, sälj, service och support och du kommer kunna göra skillnad! Drivs du av att ha ett helhetsansvar men samtidigt vara en del i teamet, då kommer du trivas i den här rollen. På Viametrics får du tänka stort och verka i ett härligt och ambitiöst team av kollegor i fräscha lokaler centralt i Göteborg. Atmosfären är dynamisk med en entreprenöriell touch och företaget befinner sig i en tillväxtfas. Som anställd har du dessutom generöst friskvårdsbidrag och sex veckors semester per år.

Du ges här möjlighet att påverka och utnyttja din fulla kompetens i samarbete med VD och övriga kollegor, du kommer ha många internationella kontakter då Viametrics har kunder världen över.
Viametrics växlar upp sin kompetens och den här rollen är en nyckelposition som jobbar genom hela organisationen. Du ingår i Viametrics ledningsgrupp.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* KAM för en av företagets största kunder
* Arbetsledning & Personalansvar för Kundservice & teknisk support
* Budgetansvar för Supportorganisationen
* Implementation av dataflöde och serviceavtal hos kunder
* Driftövervakning och validering mot 50-talet länder

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Teamet består av ett 20 tal medarbetare som sitter tillsammans i fräscha lokaler centralt i östra delen av Göteborg med mycket goda kommunikationer.
Du har ett personalansvar för supportavdelningen. Du förväntas ha kompetens och intresse för teknik med fokus på ledarskap & service. Du ska stötta och coacha, entusiasmera din personal på daglig basis samtidigt som du är ett viktigt bollplank för det strategiska och långsiktiga arbetet.
Rollen ses som en nyckelposition, den verkar inom och mellan samtliga områden i organisationen med ett huvudansvar för bolagets största kund samt för kundservice och teknisk support. För dagliga kontakter såväl nationellt som internationellt krävs att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen har du dokumenterad erfarenhet från försäljning och att jobba med stora kunder. För att leda supportteamet behöver du ha viss ledarskapserfarenhet.

Du är affärsinriktad med en mycket god analytisk förmåga. Som KAM för bolagets största kund krävs att du har erfarenhet av kundrelationer och är trygg i all kontakt med dem. Du är proaktiv och har erfarenhet av att driva och leda förändring på ett kommunikativt och lyhört sätt. Vidare är du självgående, får saker gjorda och är prestigelös, strukturerad och ansvarstagande eftersom tjänsten innebär frihet under ansvar. Ditt ledarskap präglas av energi, kommunikation, tydlighet och beslutsamhet med en förmåga att få med hela teamet på resan. Du bedriver ett involverande ledarskap med en klar målstyrning.
Det är meriterande att tidigare ha arbetat i en internationell miljö och körkort är ett krav.

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-04-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sarah Björklund 0709-707216

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
4059176

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: