Kalkylator till byggbranschen
Bahusia Personalförmedling AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bahusia Personalförmedling AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bahusia
Bahusia är den externa personalavdelningen för små och medelstora företag.
Vi skapar kostnadseffektiva lösningar genom ständiga förbättringar av våra interna processer.
Vår kund är en totalentreprenör inom byggsektorn och sysslar med allt ifrån småjobb till nyproduktion av hus och lägenheter.
Publiceringsdatum2012-10-12Om tjänstenI rollen som kalkylator kommer du att räkna på projekt samt ta fram kalkylunderlag till nyproduktion och ROT-projekt och även lämna anbud. Du driver hela processen från ax till limpa och känner dig trygg i en beslutförfattande arbetsroll. Mycket tid ska också ägnas åt utvärdering och tidplanering. Du bistår övriga i projektorganisationen med inköp och är ett stöd gentemot andra anställda.
Din utbildning
Du har flera års erfarenhet som kalkylator och har en byggteknisk utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet inom branschen. Vana av arbete i CAD är meriterande.
Din personlighet
Du är noggrann och strukturerad samt har en väl utvecklad initiativförmåga då det är mycket självständigt arbete. Tjänsten innebär kontakt med underentreprenörer och leverantörer vilket ställer höga krav på din kommunikativa förmåga. Din personlighet präglas av en positiv anda och du har ett bra öga för detaljer. Vidare ser vi gärna att du har god prioriteringsförmåga.
Kontaktpersoner: Victoria Dahlsjö 031- 762 53 52, Jennie Meier 031- 762 53 51
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBahusia Personalförmedling AB
AdressBahusia Personalförmedling AB
Bror Nilssons gata 5
41755 Göteborg
Jobbnummer 1363905
Observera att sista ansökningsdag har passerat.