Juniora receptionister till vår jourpool under julen!

Inhouse AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du den vi söker?

Du är den vi söker om du är:
• i början av din arbetskarriär
• intresserad av att jobba extra under julledigheten som receptionist
• serviceminded och flexibel
• van att ha arbetat med någon typ av serviceyrke med kundkontakt

Publiceringsdatum
2016-12-20

Dina arbetsuppgifter
Inhouse söker nu juniora och drivna konsulter till vår receptionistpool. Du skall kunna arbeta under julen och vi ser gärna att du även kan arbeta efter årsskiftet. Du kommer att vara ambulerande receptionist i vår Jourpool vilket innebär att du kommer att arbeta i omväxlande miljöer då våra kunder tillhör varierande branscher. Rollen som receptionist har varierade arbetsuppgifter och innebär att du är företagets ansikte utåt. Bland arbetsuppgifterna ingår exempelvis att ta emot kunder och besökare, ansvar för växel, hantera inkommande och utgående post och bud, sköta bokning och underhåll av konferensrum samt kök.

Såhär funkar det:
• Du registerar i vårt system kontinuerligt när du kan/vill jobba och utifrån det planerar vi i den mån det är möjligt in uppdrag de dagarna.
• Uppdragen varierar och är ibland längre uppdrag hos en och samma kund och ibland olika uppdrag varje dag.
• Du får kontinuerlig feed back från din konsultchef och instruktioner inför varje uppdrag.

Profil
Du behöver trivas i att ingen dag är den andra lik. Likväl behöver du vara orädd och tycka om att ta egna initiativ. Att vara i Inhouse Jourpool kräver även att du är lojal och vill utvecklas. Här är några egenskaper vi tror att den som arbetar i vår jourpool besitter. Passar de in på dig så tveka inte att söka!

• Positiv, driven och proaktiv
• Lojal och har en stark social kompetens
• Glad, ordningsam och kan arbeta under stress
• Van att arbeta självständigt och även tillsammans i ett team


Om företaget
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fyra affärsområden: Ekonomi, Kommunikation, HR och Business Services.

Vår strävan är att du alltid kan förvänta dig tillgänglighet, närvaro och återkoppling från din konsultchef på Inhouse. I och med detta förväntas även du vara delaktig och engagerad i det arbete som sker på Inhouse, genom god kommunikation, feedback och närvaro från din sida.

Start omgående. Intervjuer sker löpande.
Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan i form av CV och personligt brev på www.inhouse.se. Glöm inte att motivera varför jobbet skulle passa just dig!
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila Merima Hadzimesic, merima.hadzimesic@inhouse.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-06
Ange följande referens när du ansöker: 1827
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Merima Hadzimesic merima.hadzimesic@inhouse.se 073-316 69 54

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Jobbnummer
3222728

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: