Junior Onsite-tekniker / IT-tekniker / Omgående
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-02-24FöretagetMassive Entertainment är en världsledande spelstudio och del av Ubisoft, och har utvecklat storsäljande spel som The Division och The Division 2, och håller på att utveckla ett spel baserat på James Camerons Avatar-universum. Massive Entertainment söker inför byte av lokaler Juniora Onsite-tekniker. Tjänsten är belägen på huvudkontoret mitt i centrala Malmö, du ingår i ett team av elva personer och rapporterar till Local IT Manager.
Dina arbetsuppgifterSom Onsite-tekniker hos Massive Entertainment arbetar du med enklare IT-relaterade arbetsuppgifter i samband med företagets byte av lokaler. Detta omfattas av användarsupport till installation av arbetsplatser och arbete av praktisk karaktär så som byte och installation av hårdvara. Du arbetar i ett team med andra onsite-tekniker och tilldelas arbetsuppgifter under arbetets gång. Arbetsuppgifterna kan även komma att breddas utifrån din tekniska erfarenhet och kunskap.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, meriterande inom IT eller teknik
• Erfarenhet som 1st-line support, service-desk eller motsvarande arbete
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker trivs i en roll där du dagligen stöter på tekniska problem. Din styrka ligger i att hjälpa andra och du trivs i en supporterande roll där du får ge service till andra. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra inom företaget.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överrenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: onsite-tekniker, IT-tekniker, systemtekniker, nätverkstekniker, tekniker, IT, windows 10, hårdvara, mjukvara, servicenow
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5115681
Observera att sista ansökningsdag har passerat.