Junior och taggad supportmedarbetare sökes!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Kickstarta det nya året med ett nytt kanonjobb! Ja du hörde rätt, nu söker vi en medarbetare till IT-supporten med start den 16 januari. har du tidigare erfarenhet inom IT-support och är både serviceinriktad och lösningsorienterad så vill vi ha DIG. Här finns det goda möjligheter att få fast anställning efter 6 månader. Sök redan idag då vi jobbar med löpande urval, först in blir uppringd först. Nu kör vi!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker, åt vår kunds räkning, en supportmedarbetare med start den 16 januari. Kontoret är placerat i Sollentuna och är heltid i 6 månader med goda chanser för fast anställning. Vi söker en serviceinriktad person som har tidigare erfarenhet av att jobba inom IT-support. Arbetet kommer att vara på plats på kontoret med ett härligt gäng kollegor som även kommer ge dig en gedigen introduktion.
Du erbjuds
• Chans till fast anställning efter 6 månader
• En närvarande och stöttande konsultchef under hela ditt uppdrag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Servicedesken är en så kallad 1st line och löser enklare ärenden, och dispatchar svårare ärenden till leverantörer eller tjänsteområdesansvariga på IT-enheten i Sollentuna. Servicedesk är en SPOC (single point of contact) och således en väg in för kommunens alla användare. Dina främsta uppgifter kommer att vara att:
• Hjälpa användare med att lösa IT-relaterade problem och beställningar.
• Ge intern support inom it, telefoni och konferensteknik. Kanalerna som används är telefon, e-post och en supportportal.
VI SÖKER DIG SOM
• Erfarenhet av att ge teknisk support i en Servicedesk/Helpdesk.
• Har praktisk erfarenhet av administrativt arbete i och hantering av ActiveDirectory.
• Har praktisk erfarenhet av PC-hårdvara, telefoner och felsökning.
• Är flytande i svenska då merparten av samtalen sker på svenska.
Det är mycket meriterande om du
• Konsulten BÖR ha minst 6 månaders erfarenhet av arbete i en support.
• Har erfarenhet av att klassificera och kategorisera supportärenden.
• Har erfarenheter av MIM Microsoft identity management, SCCM och Azure AD.
• Har ITIL-grundutbildning.
Vi söker dig som är
• Serviceinriktad
• Flexibel
• Ansvarstagande
• Lösningsorienterad
Övrig information
• Start: 16 januari
• Omfattning: 100% tillsvidare
• Placering: Sollentuna
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15086400".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7258180
Observera att sista ansökningsdag har passerat.