Junior inköpsadministratör
Centric Professionals AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige För vår kunds räkning söker vi nu en junior inköpsadministratör.
Uppdraget löper mellan perioden 2013-12-09 ? 2014-03-15.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Lägga in inköpsordrar i ekonomisystem, utifrån inköpsbegäran som chefer och anställda skickar in.
• Se till och kontrollera att inköpsordrarna blir korrekt upplagda med rätt koder enligt regelverket.
• Bevaka att inköpsordrarna blir attesterade av rätt person inom deadline.
Publiceringsdatum2013-11-21ProfilDu som söker har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom inköp och grundläggande ekonomikunskaper. Du är noggrann, har god administrativ förmåga samt lätt för att sätta dig in i nya affärssystem. Flytande engelska i tal och skrift är ett krav då affärssystem, manualer och koncernspråk är på engelska.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlström på tfn: 0768-696495.
För att söka tjänsten, gå in på
http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3198Vi har tyvärr inte möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric - connect. engage. succeed.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Dahlström, Konsultchef 0768696495
sara.dahlstrom@centric.euFöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
Hamngatan 33
17266 Sundbyberg
KontorsadressHamngatan 33
Sundbyberg
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50122100
Jobbnummer 1709442
Observera att sista ansökningsdag har passerat.