Junior first line support till stort Skandinaviskt bolag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-03-18FöretagetFöretagets verksamhet bygger på att tillhandahålla tjänster inom el, vs och ventilation. Företaget är verksamt i Skandinavien och finns representerade med flera lokala kontor i dessa länder. Den svenska IT-funktionen hjälper dagligen omkring 6000 användare.
Som first line support blir du en del av företagets Front Desk bestående av tre personer. Ditt huvudsakliga arbete innebär att per telefon och mail hantera enklare IT-relaterade ärenden. Även onsite support förekommer. Utöver supportrelaterade uppgifter hanterar Front Desk gruppen för beställningar av hård- och mjukvara.
Företaget har en utarbetad introduktion för nyanställda. Du kommer tillsammans med en annan medarbetare få en genomgång av såväl arbetsuppgifter som system.
Dina arbetsuppgifterSom first line support blir du en del av företagets Front Desk bestående av tre personer. Ditt huvudsakliga arbete innebär att per telefon och mail hantera enklare IT-relaterade ärenden. Även onsite support förekommer. Utöver supportrelaterade uppgifter hanterar Front Desk gruppen för beställningar av hård- och mjukvara.
Företaget har en utarbetad introduktion för nyanställda. Du kommer tillsammans med en annan medarbetare få en genomgång av såväl arbetsuppgifter som system.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasial nivå, föredragsvis mot IT/data/teknik
Erfarenhet: Ca 1 års erfarenhet av first line support eller motsvarande
Språk/programvaror: Erfarenhet av att sätta upp och skapa nya konton i Active Directory och Exchange. Erfarenhet av Windows 7 och Windows XP
Du som söker den här tjänsten trivs att arbeta i en arbetsmiljö med högt tempo. Noggrannhet och en känsla för kvalitet är något som kännetecknar ditt arbete. Vidare är du social och har en god samarbetsförmåga. Då en stor del av ditt arbete innebär att hjälpa andra är det viktigt att du trivs med detta och är serviceinriktad.
Övrig information:
Start:
Plats:
ErsättningKontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: support, first line, front desk, IT-support, IT, 1st line, Active Directory, Exchange, Windows
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wass 08-40024050
emma.wass@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2210028
Observera att sista ansökningsdag har passerat.