Junior Customer Simplicity Manager
Stratsys / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stratsys i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Vi söker dig som är ny i arbetslivet och som vill vara med på vår tillväxtresa.Det viktigaste är att du är en lagspelare, vill arbeta med attskapa och utvecklagoda kundrelationer och att du vill bli en del av vårt team.
Virevolutionerar arbetslivet med vår digitala plattform för planering, genomförande och uppföljning - vi förenklar arbetslivetvia molnet!
Vem är du?
Vi söker en lagspelare som brinner för att driva nya affärer, skapa resultat och som lägger stort fokus på att upprätthålla goda och långsiktiga kundrelationer. Det är viktigt för dig att arbeta i en öppen och social kultur med drivna och engagerade kollegor, vilket du själv också identifierar dig som.
Du är tävlingsinriktad, har en positiv och prestigelös grundinställning och uppskattar effektivt samarbete, med såväl kunder som kollegor för att nå uppsatta mål.
Du trivs med att arbeta självständigt och tar gärna stort eget ansvar vilket gör att en dynamisk miljö där veckorna ser olika ut passar dig perfekt. Du tycker om att arbeta utifrån ett analytiskt och strategiskt perspektiv med målet att hitta nya affärsmöjligheter.
För att uppnå det ser du att ett strukturerat, lösningsorienterat och proaktivt arbetssätt är A och O. Du ser dig själv som en driven, energisk och målinriktad person och att arbeta i ett tillväxtbolag ser du som en möjlighet.
Publiceringsdatum2018-03-22ArbetsuppgifterDu har kundansvar för ettantal av våra befintliga kunder och arbetar strategiskt tillsammans med kunden, främst med personer på ledningsnivå, för att förenkla deras vardag med hjälp av våra produkter och tjänster.
Du ansvarar, med stöd från teamet, för kunden och driver säljprocessen framåt genom att identifiera utvecklingsmöjligheter för kunden med våra produkter som grund. Samtidigt säkerställer du att kunden använder våra produkter och verktyg som de har idag på bästa sätt.
Du har ansvar för att säkerställa nöjd kund och utveckla affären genom att:
• identifiera nya utvecklingsmöjligheter för kunden och driva hela säljprocessen
• följa uppoch drivaförsäljningframåt genom aktiviteter med kund
• skapa resultat och uppnå högt uppsatta mål
• arbeta proaktivt med strategiska kundrelationer
• bidra till utveckling av teamets interna arbetssätt och processer
Teamet Customer Simplicity
Vi hjälper våra kunder att förenkla sitt arbetsliv och nå sina mål med hjälp av Stratsys plattform. Våra dagar består av mycket kundkontakt där vi strategiskt tillsammans med kunden arbetar för att förenkla deras vardag. Vi ser till att de använder de redan implementerade produkterna på bästa sätt och identifierar möjligheter för kunden att förenkla sitt arbete ytterligare.
Du har med dig:
• universitetsutbildning inom ekonomi, management, ITeller liknande
• nyexaminerad eller 0 till 1 års arbetslivserfarenhet
• meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom försäljning, affärsutveckling och/eller inom vårdbolag
• meriterande om du har arbetat med styr -och ledningsprocesser
• Körkort
Vi påStratsysgillar:
• att nå våra mål och skapa resultat
• gemenskap
• kontakt med människor
• att ha kul på jobbet
• träna tillsammans och må bra!
Något som du också gillar? Kul, tveka då inte att skicka in din ansökan direkt, dock senast 12 april.Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du läsa mer om oss och dina framtida kollegor? Klicka in här: ? (
http://www.jobs.stratsys.com/)!Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltidsanställning med start enligt överenskommelse.
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Kavsjö
emma.kavsjo@stratsys.se 0767-671600
FöretagStratsys
AdressStratsys
Brahegatan 10
11437 Stockholm
KontorsadressBrahegatan 10, Stockholm
Jobbnummer 4038542
Observera att sista ansökningsdag har passerat.