Junior butikskonsult

Maxkompetens Konsult AB / Säljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Jönköping, Aneby, Vaggeryd, Nässjö, Ulricehamn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-01-12

Arbetsuppgifter
Är du en driven och socialt kompetent person som trivs med att arbeta utåtriktat med människor? Vill du ständigt lära dig nya saker och trivs med ett självständigt arbete? Då kan du vara den vi söker.

Vi söker nu en person som kommer att arbeta med enklare marknadsföring och lönsamhetssamtal kring tobaksprodukter ute i butiker.
Vår kund hjälper sina kunder med att utveckla sin försäljning och marknadsföring av olika produkter och varumärken. Företaget genomför hela konceptsatsningar från lansering, profilering och vidareutveckling av en vara eller produkt, ofta i butiksmiljö. De är mycket måna om sina medarbetare och kommer att finnas nära dig för att coacha och stötta dig.

I rollen som junior butikskonsult kommer du att självständigt åka ut till olika butiker i ditt distrikt och se över kampanjmaterial för tobak. Du kommer att kontrollera att butikskedjans centralt bokade kampanjer genomförs och att rätt material finns uppsatt samt rapportera och korrigera avvikelser. Diskussioner tillsammans med tobaksansvarig kring lönsamhet och strategier för att nå ökad försäljning kommer också att vara din uppgift. Du kommer att tillämpa väl beprövade arbetsmetoder inom området och tjänsten startar med en utbildning tillsammans med andra konsulter och med chefer för att du som arbetar ska få en gedigen grund att stå på.

Profil
B-körkort är ett krav eftersom du själv kommer att åka ut till de olika kunderna. Du kommer att få tillgång till en hyrbil under hela arbetsperioden.

Som person är du engagerad, trygg i dig själv och trivs med att träffa nya människor. Du är även ambitiös, energisk och karriärslysten. Eftersom tjänsten handlar om att diskutera säljstrategier, lösningar för ökad lönsamhet och att övertyga ansvarig om fördelarna med ditt varumärke behöver du vara envis och duktig på att argumentera samt motiveras av att arbeta mot mål. Då arbetet innebär en viss planering av arbete och besök krävs också att du är strukturerad och har god planeringsförmåga.

Anställningen är en uthyrning vilket innebär att du kommer bli anställd av oss men arbeta för vår kund. Arbetet kommer att löpa under en period på fyra veckor start 12 februari men för rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget och få både fler och längre uppdrag.

Är du den vi söker? Ansök redan idag då urval görs löpande, endast via vår hemsida: www.maxkompetens.se

Start: 12 februari
Omfattning: Heltid 12 februari - 10 mars
Arbetstid: Måndag till fredag kl. 09.00-18.00
Lön: Individuell lönesättning samt löneförmåner
Område: Jönköping
Ansök via vår hemsida www.maxkompetens.se med CV och personligt brev. Urval görs löpande så sök redan idag!

Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering riktat mot teknik, IT och industri. Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen ca 350-400 konsulter ute på uppdrag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4243
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nathalie Petersson nathalie.petersson@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Framtidsvägen 12
35257 Växjö

Kontorsadress
Framtidsvägen 12, Växjö

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2611973

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: