Junior Business Manager till Västerås/Mitt
Alten Sverige AB / Säljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Västerås,
Eskilstuna,
Östhammar,
Uppsala,
Södertälje eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en ledarroll med fokus på att utveckla affärer och bygga relationer? Har du dessutom ett stort intresse för teknikbranschen? Då har vi jobbet för dig! ALTEN Västerås/Mitt växer och söker nu en affärsinriktad Business Manager med lagets utveckling som fokus.
Som Business Manager blir du en del av ett ledarteam på 4 personer. Personliga egenskaper som definierar vårt team är humor, ödmjukhet, tävlingsinriktade. Det vi önskar tillföra till teamet är någon som utmanar oss så att vi alla utvecklas.
DIN ROLL
Som Business Manager på ALTEN får du möjlighet att arbeta brett och varierat i en utmanande roll där dina arbetsuppgifter innefattar:
• Försäljning: ditt fokus ligger på att bygga relationer med både befintliga och nya kunder vilket innefattar allt från att ringa samtal till att ha möten där du hjälper kunderna med deras olika utmaningar.
• Rekrytering: du intervjuar och utvärderar kandidater för att bygga vidare och utveckla Västerås/Mitt-laget. Du får stöttning av vår interna rekryteringsorganisation och har det övergripande ansvaret för att hitta rätt kompetens samt att matcha uppdrag med kompetenta konsulter.
• Ledarskap: du har personalsvar för din grupp där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.
DIN PROFIL
För rollen som Business Manager behöver du ha en magister- eller masterexamen, gärna med teknisk inriktning. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning, rekrytering eller ledarskap alternativt om du har tidigare erfarenhet från teknikbranschen. Arbetsspråken är svenska och engelska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande med förmåga att arbeta självständigt. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer. Tjänsten innebär frekventa resor inom hela vår region.
Vi erbjuder dig bland annat:
• ett utvecklande jobb inom ett av Europas största konsultbolag
• möjligheten till ett stort affärsnätverk och spännande erfarenhetsutbyten
• utbildningar både nationellt och internationellt samt regelbunden coachning
• väldefinierade karriärmöjligheter
• tjänstebil
Sista ansökningsdag för tjänsten är 20 augusti. För frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta HR Partner Sofia Johansson på
sofia.johansson@alten.se. Vi kommer tyvärr inte ha möjlighet att besvara frågor mellan v.28-33.
Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-06-29ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR-avdelningen, Alten
FöretagAlten Sverige AB
AdressAlten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg
KontorsadressTheres Svenssons gata 15, Göteborg
Jobbnummer 4228671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.