Junior bemanningsassistent till Starfinder
Starfinder AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Starfinder AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretagmed erfarna rekryteraresom tillsammans har över 40 årserfarenhet. Vi är baserade i Stockholm och jobbar med rekrytering och personaluthyrning på alla nivåer, både inom tjänstemanna- och arbetarsidan. Vi jobbar rikstäckande med allt ifrån nyexade till exekutiva roller.
Vi söker nu nästa stjärna till vårt drivna rekryteringsteam, och vi ser med entusiasm fram emot att anställa en junior bemanningsassistent.
ArbetsuppgifterVi tror att du är i början av din karriäroch dinaarbetsuppgifter som bemannings- ochrekryteringsassistentkommer vara att jobba med och stötta uppi delar av rekryteringsprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att skriva attraktiva annonser och publicera dem i våra annonskanaler. Läsa igenom kandidaters CV och jobbansökan samt boka in intervjuer. Du kommer lära dig attjobba med search för att ta fram passande kandidater från LinkedIn och i andra nätverk, hålla i många egna intervjuer samt ringa referenssamtal. Du kommer även vara mycket inblandad i vår konsultuthyrning och bemanning, där du kommer lära dig mer om anställningar och att skriva anställningsavtal, få kunskap omarbetsrättsliga frågor, kollektivavtal samt diverse olika personalfrågor.
Publiceringsdatum2024-05-15Kvalifikationer Du som söker har en eftergymnasial utbildning, gärna inom ekonomi eller personal.
Du har med fördelerfarenhet av administrativt arbete, alternativt har jobbat med rekrytering eller personal i någon form tidigare, men det är inget krav.
Erfarenhet av försäljning ochB2B är ett stort plus.
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
B-körkort är ett krav, alternativt att du har ambitionen att ta det inom kort.
Personliga egenskaperSom person är du driven, lättlärd, noggrann, målmedveten samthungrig på att lära dig mer. Du är prestigelös och har inställningen att ingenarbetsuppgift är tråkig utan snarare nödvändig för att nå målet. Du tycker det är roligt med högt tempo och mycket som händer under arbetsdagen.Du delar med dig av idéer och erfarenheter, likväl som du lyssnar och tar åt dig av dina kollegorskunskaper. Du har en mycket positiv inställning och tror på dig själv, på oss som team och vår kapacitetatt lyckas nå våra mål. Självklart finns stora utvecklingsmöjligheter och beroende på din profil, dina målsättningar och vilken väg du vill gå, hjälper vi dig att komma dit.Ansökan och tillträdeVi arbetarplats på vårt kontor med arbetstidermellan 8-17,möjlighet till flex finns. Tjänsten är på heltid, med start under augusti/september 2024. Vi sitter i nya fräscha lokaler på Kungsholmen/Hornsberg.Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700-744 018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Observera att ansökningar endast tas emot via denna annons.Starfinder - kultur och värderingarHos osskommer du ha stor möjlighet att påverka ochstor frihetatt själv styra ditt egna arbete. Vi ger dig verktyg ochden stöttning du behöver för att lyckas i din roll.Vi tror på kvalitet framför kvantitet, långsiktighet i allt vi göroch värderar personliga relationer både med kunder, kandidater och kollegor mycket högt. Vår kultur präglas av glädje, professionalism, högt i tak, ärlighet,samarbete och ett affärsdrivet arbetssätt. Det ska dessutom inte underskattas hur fantastiskt roligt vi har på jobbet!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Starfinder AB (org.nr 559193-7205)
Arbetsplats Starfinder
Kontakt Catrin Fjellström
catrin.fjellstrom@starfinder.se 08-502 787 62 Jobbnummer 8680499
Observera att sista ansökningsdag har passerat.