Junior administratör på heltid

AB Söder & Co Consulting / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-10-18

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Vi söker till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg en junior Administratör/Koordinator. Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av Söder & Co men arbetar ute hos kund. Vår kund arbetar med service inom IT och elektronik. Din arbetsplats är på ett kontor i Torslanda/Arendal. Här tycker vi om att umgås med varandra. Vi tror därför att du också är utåtriktad och social.

Arbetsuppgifter
Du innehar en central position i organisationen och hanterar dagligen frågor och ärenden kopplat till verksamheten och din närmaste chef. Arbetet innefattar administrativa uppgifter i bolagets CRM-system samt Excel, fakturering, arbete gentemot närmsta chef i att bland annat färdigställa material till presentationer samt boka och administrera resor. Då rollen är varierad är det viktigt att du är självgående och inte är rädd för att testa nya saker utan är motiverad och drivs av utveckling.

Tjänsten är långsiktig och på heltid, för rätt person finns möjlighet till överrekrytering hos kunden. Uppdraget startar omgående, senast den 1:e november vill vi ha en person på plats. Arbetstiderna är måndag till fredag klockan kl.08-17.

Profil
Vi tror att du tycker om att skapa relationer i ditt arbete, eftersom koncernspråket är engelska behöver du också känna dig bekväm med att kommunicera obehindrat på både svenska och engelska. Du har inga problem med att jobba med olika arbetsuppgifter parallellt utan trivs med att hålla en hög och jämn kvalitet i ditt arbete, trots högt tempo. Du är driven och prestigelös och vi önskar att du har viss tidigare erfarenhet av arbete i Excel och Officepaketet samt med fakturering. Eftersom du kommer att sitta med flera olika arbetsuppgifter samtidigt så underlättas det av att du är en van planerare som ser till helheten och tycker om att tänka några steg framåt i processen. Det finns alltid utrymme för förbättring och vi hoppas att du inte är rädd för att ta egna initiativ och våga prova nya saker för att kunna förbättra och effektivisera vår verksamhet.
Varmt välkommen med din ansökan.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Söder & Co Consulting

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4214".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Söder & Co Consulting (org.nr 556684-3107), http://www.soderco.se/

Arbetsplats
Söder & Co Göteborg AB

Jobbnummer
4875622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Söder & Co Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Söder & Co Consulting: