Jobbkonsult till Arbetslivresurs i Umeå
Arena Personal AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Umeå,
Örnsköldsvik,
Piteå,
Arvidsjaur,
Luleå eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-10-03Om tjänstenArbetslivsresurs AR AB ingår i Aktriva-koncernen och har ca 200 anställda på 50 orter över hela landet.
Vi söker nya medarbetare och samarbetspartners till vårt kontor i Umeå. Som Jobbkonsult arbetar du främst med projekt som syftar till att få individer till arbete eller utbildning. Du arbetar både självständigt och tillsammans med kollegorna i teamet. I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att planera, dokumentera och genomföra insatser som syftar till att deltagaren kommer in i eller tillbaka till arbetslivet.
ProfilDu har:
• eftergymnasial utbildning på minst ett år
• minst tre års relevant arbetslivserfarenhet inom t.ex. omställningsarbete, rekrytering, karriärvägledning eller arbetsledning med personalansvar. Om du har högskoleutbildning kan du vara aktuell för tjänsten även med kortare arbetslivserfarenhet
• är du studie- och yrkesvägledare är det mycket meriterande
• god kännedom om den lokala arbetsmarknaden och brett kontaktnät hos lokala företag
• erfarenhet av att matcha individer till nytt jobb
• ett coachande lösningsinriktat förhållningssätt
• erfarenhet av att leda och driva egna projekt
• mycket god administrativ förmåga och är en van datoranvändare
• god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• mycket goda kunskaper i engelska. Andra språk är meriterande.
• gärna vana vid rekrytering och bemanning, det ses som mycket meriterande.
Du är:
• prestigelös, flexibel och gillar variation i arbetsuppgifterna
• kommunikativ, kontaktskapande och bygger nätverk
• resultatinriktad och kvalitetsmedveten med stark drivkraft
• strukturerad och van vid att arbeta enligt fastställda processer
För att åstadkomma resultat samarbetar vi med vårt systerföretag Arena Personal som är en erfaren aktör inom bemanning och rekrytering.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig ett meningsfullt, utmanande och omväxlande arbete med många interna och externa kontakter. Läs mer på
www.arbetslivsresurs.se och
www.arenapersonal.comUrval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka därför in din ansökan snarast.
Om företagetArbetslivsresurs är din HR-partner inom organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Våra kunder finns inom privata och offentliga företag och organisationer. Under processens gång stödjer vi människan, organisationen och fackliga företrädare. Vi är specialister på att utveckla människor utifrån beprövad metodik grundad på kunskap från de mest komplexa uppdragen. Årligen stödjer vi tusentals personer att identifiera sina styrkor och möjligheter. Genom att utveckla människor utvecklar vi organisationer. Vi uppnår resultat, både mänskliga och ekonomiska och bidrar till ett friskare arbetsliv.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1792
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Parszyk
susanne.parszyk@arenapersonal.comFöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm
KontorsadressBox 30117, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2018957
Observera att sista ansökningsdag har passerat.