Jobba extra som paketbilsförare i Söderort

Arena Personal AB / Fordonsförarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fordonsförarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-01-13

Om tjänsten
Vi söker studenter till vår kund i söderort som vill jobba extra som paketbilsförare. Arbetet går ut på att lasta bilen och distribuera matkassar till privatpersoner.

Arbetet kommer innebära en hel del kundkontakt så det är viktigt att du är socialt utåtriktad med intresse för service samt behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Det kommer krävas många stopp under en arbetsdag vilket gör att arbetet kan bli fysiskt krävande.

Arbetspassen är förlagada söndagar och måndagar från klockan 16 och pågår i minst 3 timmar. Dock kan även andra dagar komma att bli aktuella. Vi ser att du kan jobba minst varannan vecka.

Du kommer att bli anställd av Arena Personal och arbeta som uthyrd medarbetare. Du kommer att utgå från vår kunds lokaler som ligger söder om stan.

För att vara aktuell för detta extrajobb är det ett krav att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Med annan huvudsaklig sysselsättning menas t.ex. att du studerar, har eget företag eller att du har en deltidsanställning på mer än 50 procent. Observera att sökande som inte uppfyller detta krav ej behandlas. Det är därför viktigt att det framgår i din ansökan vad som är din huvudsakliga ansökan.

Profil
• Du gillar att arbeta i högt tempo
• Du är social och gillar att ge god kundservice
• Du har god fysik
• Du talar och skriver svenska obehindrat, då det krävs i denna tjänst
• Du har givetvis körkort med B-behörighet

Tidigare erfarenhet av distributionskörning är meriterande.

Registerkontroll kommer att utföras.
Då tjänsten beräknas tillsätts omgående är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om företaget
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1974
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Bruhn 08- 587 117 14
Ingela Goding 08-587 117 03

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2126293

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: