Jensen Work Söker En Administratör Inom Stöd Och Matchning

Jensen Education / Organisationsutvecklarjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jensen Education i Ospecificerad arbetsort

JENSEN är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med 8000 elever, 600 medarbetare och verksamhet i de flesta större städerna i Sverige. Vårt utbildningskoncept "Träning för verkligheten" genomsyrar allt vi gör. Höga ambitioner, ledarskap och teamkänsla är våra ledord. JENSEN education grundades 1996 av Håkan Jensen, långsiktig och passionerad ägare.

Till uppdraget Stöd och Matchning söker vi nu en initiativrik och strukturerad administratör med erfarenheter från arbetsmarknads- eller utbildningsinriktade insatser. Du kommer vara en viktig del i vårt arbete på samtliga våra verksamhetsorter i hela Sverige även om lämplig stationering är Göteborg, Malmö eller Hudiksvall.

Uppdraget Stöd och Matchning ingår i verksamhetsområdet JENSEN work som präglas av hög deltagar- och medarbetarnöjdhet samt hög kvalitet. Har du, liksom vi, ett stort engagemang för människors utveckling och vill anta en betydelsefull roll i ett spännande och expansivt företag - då kan detta vara jobbet för dig!

Tjänsten är en visstidsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning. Start enligt överenskommelse.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som administratör kommer du att ansvara för att den administrativa uppföljningen av verksamheten sker enligt Arbetsförmedlingens riktlinjer. Förutom detta kommer du också att:

• Stötta våra handledare i deras rapportering till Arbetsförmedlingen.
• Leda utvecklingen av administrationen inom verksamheten
• Vid behov vara beredd att stötta upp handledare i deras arbete med deltagare.

Publiceringsdatum
2017-01-16

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta administrativt inom arbetsmarknads- eller utbildningsinriktade insatser. Vana av att arbeta med Arbetsförmedlingens Webbstöd är meriterande. Även erfarenhet från andra statliga administrativa system är meriterande. Alternativt en bred erfarenhet inom skol- eller utbildningsadministration.

Förutom ovanstående ser vi gärna att du är en person som tycker om att utveckla den administrativa sidan av en verksamhet, eftersom detta kommer att vara en naturlig del av ditt arbete.

Vi ser gärna att du har interkulturell kompetens. Därför är även andra språkkunskaper än svenska och engelska meriterande.

Som person är du lösningsinriktad och flexibel. Flexibilitet är ett krav då vi arbetar i en föränderlig bransch där kraven och önskemålen kan skifta beroende på uppdrag. Du har ett coachande förhållningssätt gentemot våra handledare för att på så sätt kunna vara ett stöd för dem i deras arbete. Du har god samarbetsförmåga och goda IT-kunskaper, gärna i Excel. En hälsoinriktad livsstil är en förutsättning som ytterligare stärker dina möjligheter att passa in och trivas i vårt team.

Din ansökan
Mer information om vår rekryteringsprocess hittar du här. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt. Observera att urval sker löpande.
Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta ove.stoor@jenseneducation.se eller på 0737-733100.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Fast lön enligt kollektivavtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
JENSEN education

Adress
JENSEN education
Kruthusgatan 17
41104 Göteborg

Kontorsadress
Kruthusgatan 17

Jobbnummer
3263058

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jensen Education

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jensen Education: