IT-tekniker / Teknisk support / Onsite / Helpdesk
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2022-01-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-tekniker / Teknisk support / Onsite / Helpdesk" (publicerad 2022-05-03) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-01-03Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att OneCo har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetOneCo är en ledande aktör för tjänster relaterade till el, telekom, elkraft, energi, automatisering och IT. De agerar ofta som länk mellan operatörer. Energibolag, slutanvändare och leverantörer. OneCos vision är att vara förstahandsvalet som servicepartner inom teknisk infrastruktur i Norden. Här arbetar du tillsammans med ett väletablerat tekniskt team med hög kompetens.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-support får du möjlighet att arbeta med problemlösning av varierande komplexitet. Du är placerad på en av OneCos kunder centralt i Stockholm. Du ansvarar för kontakten med de internanställda på företaget och bistår med teknisk expertis gällande olika ärenden. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning, både remote och onsite. Du felsöker, löser olika behörighets- och kontohanteringsfrågor samt hanterar ärenden kopplat till Officepaketet.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• 1-2 års relevant erfarenhet
• God kunskap inom Windows 7 & 10, Officepaketet samt Office 365 applikationer, hårdvara samt kringutrustning som skrivare etc, mobila enheter.
• Grundläggande kunskap inom Active Directory, Exchange och Apple OS
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska
• B-körkort
För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.
Övrig information:
Start: 1 Februari
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, 1st Line Support, teknisk support, first line, servicedesk, helpdesk, onsite, It-tekniker, tekniker, 2nd line
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Oliver Tidblad
oliver.tidblad@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6220175
Observera att sista ansökningsdag har passerat.