IT-tekniker / teknisk support / onsite
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-05-07FöretagetFöretaget är ett internationellt konsultbolag som arbetar med de flesta delar av svenskt näringsliv. De är verksamma inom en rad olika branscher och sektorer och är ett av världens ledande analys- och teknikkonsultföretag. Företaget erbjuder tjänster för hållbar samhällsutveckling inom Hus & Industri, Transport & Infrastruktur och Miljö & Energi. Tillsammans är de 40 000 medarbetare på över 500 kontor i 40 länder. I Sverige arbetar idag ca 3700 personer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-support får du möjlighet att arbeta med problemlösning av varierande komplexitet. Du ansvarar för kontakten med de internanställda på företaget och bistår med teknisk expertis gällande olika ärenden. Ärendena är av varierande karaktär och omfattning. Du felsöker, löser olika behörighets- och kontohanteringsfrågor samt hanterar ärenden kopplat till Officepaketet. Även support av hårdvara förekommer.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom IT eller teknik
• 2-3 års relevant erfarenhet av teknisk support
• God erfarenhet i Windows och Officepaketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• B-körkort
För att trivas i rollen besitter du god förmåga att skapa goda relationer med människor i din omgivning och du trivs med att arbeta i grupp. Du är social och besitter en god kommunikativ förmåga och du är van att arbeta serviceinriktat och kan på ett flexibelt och professionellt sätt bemöta olika människor. Vi ser att du är initiativtagande och att du på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet då rollen innefattar arbetsuppgifter av varierande karaktär och komplexitet.
Övrig information:
Start: 20e maj
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, 1st Line Support, Teknisk Support, first line, servicedesk, helpdesk, onsite, It-tekniker, tekniker, 2nd line
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Jönsson
hanna.jonsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4771139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.