IT-supporttekniker till Wise IT
Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-04-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT-supporttekniker till Wise IT" (publicerad 2017-08-09) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm,
Västerås,
Norrköping,
Borlänge,
Borås eller i
hela Sverige Om konsultrollen
Som konsult på Wise IT utvecklas du snabbt till en av branschens vassaste IT-supporttekniker med uppdrag som hjälper dig att bygga ditt cv, breddar din erfarenhet samt ger dig möjlighet att prova på olika branscher och spännande uppdrag. Vi söker personer som är utåtriktade, ambitiösa och har en vilja att utvecklas tillsammans med oss.
I rollen som Support-tekniker kommer du att hantera IT-relaterade frågor ute hos kund. Arbetet är varierande och du kommer komma i kontakt med områden som exempelvis Windows, Active Directory, CITRIX, Exchange/Outlook samt olika ärendehanteringssystem. De ärenden som inkommer kan variera en hel del och därför blir din vardag allt annat än tråkig!
Tidigare erfarenheter och ansökan
Då arbetet innebär högt tempo och ställer krav på din tekniska förmåga ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom IT-support.
Låter detta intressant är du varmt välkommen att ansökan till tjänsten nedan. För mer information om Wise IT och konsultrollen kan du höra av dig till Agnes Holmberg
agnes.holmberg@wiseit.se eller Jonas Sandström
jonas.sandstrom@wiseit.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-04-07ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAgnes Holmberg
agnes.holmberg@wiseit.seJonas Sandström
jonas.sandstrom@wiseit.seFöretagWise IT
AdressWise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm
KontorsadressSveavagen 13 11157, Stockholm
Jobbnummer 3427628
Observera att sista ansökningsdag har passerat.