IT-supporttekniker / 2nd-line supporttekniker till Telia Company

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö, Alvesta, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-05-07

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Växjö, där du blir en del av ett team med god gemenskap.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker arbetar du med support på Microsofts-produkter och servicedesk IT. Du arbetar nära dina kollegor för att lösa IT-relaterade problem hos Telias företagskunder, som består av både stora och små företag. Ditt främsta fokus ligger på slutanvändarsupport inom Microsoft, Office 365, SCCM och AD. Du hjälper kunder till en fungerande IT-arbetsplats, både för mobila enheter och datorer. I ditt arbete får du möjligheten att arbeta med den senaste tekniken.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års arbetslivserfarenhet inom IT-support
• Erfarenhet inom Microsofts operativsystem och applikationer samt felsökning
• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska

Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Du är nyfiken på att lära dig mer och kan hitta lösningar på problem. Du är en person som drivs av att jobba i team och att lösa tekniska problem. För att du ska trivas i rollen är du även serviceinriktad och motiveras av att ge service i första klass.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-supporttekniker, 2nd-line supporttekniker, supporttekniker, servicedesk, tekniker, support, IT, Microsoft, Office 365, AD, SCCM, uppdrag, heltid, telekom, Telia Company, Växjö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5734697

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: