IT-supportkonsult / senior IT-supporttekniker till JSC IT-partne
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping,
Habo,
Mullsjö,
Nässjö,
Ulricehamn eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-12-07Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos JSC IT-partner.
Om företagetJSC it-partner AB har funnits sedan 1999 med drivkraften att utveckla sina kunder och skapa tid till det som är viktigt. Företaget vill introducera det nya arbetslivet - genom att stärka medarbetares digitala arbetssätt, hämta hem effekt i organisationens processer och att välja rätt IT-stöd och lösningar (det vi själva skulle valt). Då skapas tid till det som är viktigt.
JSC strävar efter att bli så individuellt framgångsrika som möjligt, men inte på bekostnad av varandra som medarbetare. Prestigelöshet är därför något som präglar verksamheten, där alla delar med sig av tid och kunskap och gläds åt varandras framgångar.
JSC är övertygade om att människors inre drivkraft slår yttre påbud alla dagar i veckan. Därför sätter företaget stor tillit till sina medarbetares omdöme och förmåga att fatta egna beslut. JSC vet även att arbete och privatliv samspelar och påverkar varandra. Medarbetarna på JSC har därför den stora friheten och ansvaret att arbeta på det sätt som passar deras livssituation bäst. JSC har ytterst moderna och fräscha lokaler i sin egen byggnad i Nässjö och flertalet fördelaktiga förmåner att ta del av.
Dina arbetsuppgifterI rollen arbetar du med varierande kundleveranser där dina arbetsuppgifter innefattar att ta emot inkommande samtal och mail från företagskunder, men även potentiella framtida kunder som behöver support. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består i användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. De användarfrågor som kommer in är komplexa och behandlar felanmälningar, beställningar, lösenord och dagligt arbete med applikationer så som Windows, AD, Office 365, Outlook och annan mjukvara. I rollen tar du ett helhetsansvar för kunden och deras verksamhet.
Utöver detta arbetar du förebyggande genom att analysera problemen där du uppmuntras bidra med idéer för att utveckla arbetssättet och JSCs tjänsteutbud. Du erbjuds även en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster. Vidare ingår du i ett team där ni stöttar och hjälps åt i det dagliga arbetet. Tillsammans ansvarar ni för att leverera den bästa tänkbara servicen till företagets kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Några års arbetslivserfarenhet inom området, så som IT-supportarbete
• Goda kunskaper i: Office365, Active Directory, Windows Server (GPO, FileShare osv.), DNS, Windows klient, Remote Desktop, IIS (Webb), skrivare
• Meriterande: kunskaper i Azure, Intune, SQL, switching, VLAN
Vi söker dig som har en känsla för service och en vilja att alltid hitta bästa möjliga lösning för kund. Som person är du prestigelös och värnar om organisationen och dina kollegors framgång likaväl som din egen. Vidare arbetar du tätt ihop med ditt team, därför är det viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Till sist motiveras du av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Nässjö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: 1st line support, 2nd line support, IT, IT-support, teknisk support, support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, helpdesk, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, mjukvara, heltid, rekrytering, JSC, Nässjö, Jönköping, Vetlanda, Sävsjö, Eksjö
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Anela Brandic
anela.brandic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6158766
Observera att sista ansökningsdag har passerat.