IT- supporttekniker till Bedege
Wrknest AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2022-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "IT- supporttekniker till Bedege " (publicerad 2022-03-28) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-03-17Om tjänstenBedege är ett väletablerat bolag som arbetar med IT-lösningar genom att sälja, anpassa och supporta affärssystem mot sina kunder. Kunderna är kända aktörer inom detaljhandeln där Bedeges roll är att kunna erbjuda IT-support 365 dagar om året. Bolaget har ca 40 anställda och har en familjär stämning med väldigt öppet klimat. Som supporttekniker kommer du till ett team på 15 personer som jobbar nära tillsammans för att hjälpas åt att nå bästa möjliga resultat. Tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet inom IT-support och nu vill arbeta med ärenden på både 1st och 2nd line-nivå. Du går in som 1st line och kommer successivt få hantera ärenden av mer komplex karaktär. Bedege lägger stort fokus på att utbilda och utveckla sin anställda och kan exempelvis erbjuda interna traineeprogram. Arbetstiderna varierar mellan 06 till 22 och helgarbete förekommer.
Detta är direktrekrytering via Wrknest med anställning hos Bedege och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.
Dina framtida arbetsuppgifter
Rollen innebär att hantera tekniska ärenden av både 1st och 2nd line- karaktär. Ärendena kommer in via telefon och e-post för att sedan loggas och tilldelas en ägare som sedan får ansvar att felsöka och lösa problemen. Ärendena kan exempelvis gälla artiklar som inte hittas, nätverk som ligger nere och fel på specifik hårdvara.
Du kommer ha ett starkt team bakom dig där alla hjälps åt och ställer upp för varandra för att hitta bästa möjliga lösning för kunderna.
Vi söker dig som har
• Minst ett års erfarenhet av arbete i 1st line
• Flytande svenska och engelska. Du behöver också förstå norska då Bedege har kunder på den norska marknaden
Vi ser det som meriterande
• Utbildning inom IT
• Erfarenhet inom SQL, AD eller ERP-lösningar
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven, prestigelös och en riktig teamplayer.. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Yngligagatan, Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
Om företagetDu kan läsa mer om Bedeges tjänster, kunder och IT- support här (
https://bedege.se/)Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWrknest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Jobbnummer 6446761
Observera att sista ansökningsdag har passerat.