ISS Facility Management söker Chefssekreterare

ISS Facility Services AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Jönköping, Habo, Vaggeryd, Nässjö, Ulricehamn eller i hela Sverige

Vi söker för affärsområdet ISS Facility Managements räkning en
Assistent till regionchefen för en av våra nationella kunder med placering i Jönköping

Publiceringsdatum
2011-05-11

Dina arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår att:
arrangera och assistera vid konferenser och företagsbesök
uppdatera och underhålla informationen på hemsidan
göra resebokningar och sköta utläggsredovisningar
ansvara för andra vanligt förekommande sekreteraruppgifter som t.ex. protokollföring, ta fram underlag och sammanställningar och att ge uppdragsgivarna en god service
uppföljning av rapporter och ekonomi, på sikt medverka vid budgetarbete
skriva texter och lägga ut information på regionens hemsida
verka som administrativt stöd och assistent till regionchefen samt för verksamheten inom hela regionen
Önskade kvalifikationer
Det är nödvändigt att du har bred erfarenhet av administrativt arbete. Du har grundläggande kunskaper inom ekonomi samt mycket goda kunskaper i Officepaketet och du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska och har en god engelska.

Dina personliga egenskaper
För att passa i rollen bör du vara en strukturerad och serviceorienterad person som samtidigt kan ställa krav på din omgivning. Du är noggrann till din natur och du är en god organisatör och administratör. Det är viktigt att du har en egen drivkraft och initiativförmåga. Du bör även vara engagerad, professionell och duktig på att prioritera din och andras tid. Att ta ansvar är självklart för dig och du har sinne för såväl detaljer som helhet. Inlevelsen och passionen för ditt arbete gör att du kan utföra det med glimten i ögat.
Du bör vidare vara en utåtriktad och kommunikativ person som kan agera självständigt, snabbt och professionellt i olika sammanhang. Du är en handlingskraftig och proaktiv organisatör som trivs med att ha många saker på gång samtidigt. Du skall trivas med att vara en resurs för andra och samtidigt kunna göra bedömningar och prioritera din egen tid.
Vi erbjuder
Du erbjuds ett utvecklande arbete där du själv har möjlighet att påverka och där din åsikt och din professionalism respekteras. För dig med stor kapacitet som trivs i supportrollen kan detta bli en spännande utmaning. Arbetsplatsen erbjuder en prestigelös men mycket händelserik och intressant miljö. Befattningen är på deltid (80 %).
För att trivas i rollen har du ett genuint intresse för service, människor samt samhälls- och näringslivsfrågor. Du ser vad som behöver göras och du har förmåga att jobba självständigt då du arbetar i en distansorganisation och mot flera olika uppdragsgivare. Ett större antal resor inom regionen förekommer, varför du måste vara beredd på att vara mycket rörlig och vid tillfälle arbeta någon dag på annan ort.
Är du intresserad? Registrera en ny profil eller logga in på befintlig profil på www.iss-personaltjänster.se för att söka tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Bifoga CV och ett personligt brev. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
http://82.134.19.102/cgi-win/wtkundekandidat.exe?/k60&spraakid=&id_fylke r=0&id_vikarer=0&id_sec=&sessionid=&id_rekruttering=3000417& kommando=rekruttering

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
80%

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Lars Ekedal, 020-155 155 (Växel)

Företag
ISS FACILITY SERVICES AB

Adress
ISS FACILITY SERVICES AB
Westmansgatan 23
58216 LINKÖPING

Kontorsadress
Westmansgatan 23
Linköping

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020-155 155

Jobbnummer
929247

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Facility Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: