IoF support till Servicecenter
Region Örebro län / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Örebro län i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och yrken inom områden som administration, kost, städ, transport och logistik, kundtjänst, fastigheter, IT och medicinsk teknik. Regionservice präglas av stort engagemang för service, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. Våra 800 medarbetare är vår främsta tillgång för att göra ett gott arbete med kunden i fokus.
Ett Servicecenter för Regionens interna användare håller på att byggas upp. Målet är att samla support, felanmälningar och beställningar i en gemensam organisation. Servicecenter ska ge kunderna en tydlig och enkel väg in till Regionservice.
Servicecenter kommer organisatoriskt tillhöra område Kundtjänst och vara i drift första halvåret 2016. Som medarbetare kommer du att ha en viktig roll i mötet med våra kunder både via telefon och när kunder besöker Servicecenter.
Publiceringsdatum2016-01-15Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta i ett team som hanterar systemsupport i den andra linjen och tillsammans med dina kollegor ser du till att supporten fungerar på ett optimalt sätt. Det innebär att du kommer att arbeta såväl individuellt som i grupp. Den huvudsakliga inriktningen för tjänsten är support för Regionens inköps- och fakturasystem (IoF) men support för andra system kommer också bli aktuellt. Arbetet innebär i första hand att hjälpa våra kunder via telefon men kan även innefatta att ge support till besökare till Servicecentret.
I ditt arbete kommer bland annat följande att ingå:
• Ta emot felanmälningar, beställningar och förfrågningar i huvudsak rörande systemet IoF men även andra system som Servicecentret hanterar.
• Analysera de frågeställningar som inkommer, lösa dem alternativt eskalera vidare till tredje linjens support, eller till annan utförande enhet.
• Samarbeta med dina kollegor för att lösa inkomna ärenden. Dokumentera och följa upp och återkoppla.
• Tillsammans med övriga medarbetare, gruppchefer samt avdelningschef arbeta med att ständigt utveckla och förbättra verksamheten.
KvalifikationerDu ska ha lägst gymnasial utbildning där inriktning mot ekonomi är meriterande. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta i ekonomi- och/eller fakturasystem och har ekonomisk kännedom. Eftersom support kring andra system även kommer bli aktuellt är det meriterande med kunskaper kring andra system och områden som Servicecentret kommer ge support på. I det innefattas inpasserings-, löneadministrations-, vård-, avvikelse- eller identitetshanteringssystem.
Du har stor drivkraft, ett lösningsorienterat fokus, vilja att utvecklas och en stark känsla för service. Du trivs med att ha kundkontakt och att arbeta i ett högt tempo. Du har hög respekt för andra människor och vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du utrycker dig väl i tal och skrift.
Samtliga medarbetare i Servicecenter deltar i ett fortlöpande coaching-program som sker både i grupp och individuellt.
Anställningsform:
Tillsvidare
TillträdeSnarast efter överenskommelse.
Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-29
Ange följande referens när du ansöker: Rs:2015:89
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGustavsson, Martin, Avdelningschef 019-6026107
Emmerik, Björn, Områdeschef 019-6026020
Facklig kontaktEriksson-Söderlund, Malin, Vision 070-6022755
Westerlund, Tom, SACO 019-6026423
FöretagRegion Örebro län
AdressRegion Örebro län
Box 1613
70116 Örebro
KontorsadressSe hemsida
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2619095
Observera att sista ansökningsdag har passerat.