Interim Ekonom/controller till Teknik i Väst AB
Bemannia Kontor AB / Controllerjobb / Arvika
2023-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Interim Ekonom/controller till Teknik i Väst AB" (publicerad 2023-03-15) ⬅️
Visa alla controllerjobb i Arvika,
Eda,
Sunne,
Årjäng,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Arvika,
Karlstad,
Hammarö,
Åmål,
Kristinehamn eller i
hela Sverige Teknik i Väst AB är ett bolag i Arvika kommunkoncern som arbetar på uppdrag av Arvika Teknik, Arvika kommun, Eda kommun, Arvika Fjärrvärme, Arvika Kraft, Arvika Kommunnät, Årjängs Nät och Eda Energi.
Uppdragen består av drift och underhåll av anläggningarna, projektledning, miljö- och ekonomikompetens, samt resurser inom marknad, försäljning och kundservice.
• För ett levande, modernt och väl fungerande Västvärmland-
Publiceringsdatum2023-03-13ArbetsuppgifterVi står nu inför en omorganisation till följd av lagändring för Elnätbolag, Ren energi, och behöver därför en extra resurs. Rollen innebär arbete med olika frågor som ska hanteras vid omorganisationen samt arbete med befintliga uppdrag såsom:
• skapa struktur i ekonomisystemet
• agera kontakt med leverantörer
• ansvara för redovisning, uppföljning, rapportering och bokslut samt budget.
• vara stöd till chefer inom organisationen
Kvalifikationer• Minimum 2 års erfarenhet med liknande arbetsuppgifter
• erfarenhet att jobba i en större organisation
• gymnasieexamen
• goda kunskaper att jobba i ekonomisystem
• goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
• Mycket goda kunskaper i Excel, MS Office eller likvärdigt.
Som person är det viktigt att du har eget driv, förmåga att arbeta självständigt samt god samarbetsförmåga.
Omfattning: 75-100 %, viss flexibilitet finns. Visst distansarbete är möjligt men inledningsvis måste konsulten vara på plats heltid.
Tidsperioden: start så snart som möjligt under våren 2023 och ca 10 månader framåt.
Du som är egen företagare är också välkommen att söka
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på tel: 0771 84 53 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-08-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Eva Jäfvert
eva.jafvert@bemannia.se Jobbnummer 7541453
Observera att sista ansökningsdag har passerat.