Innesäljare och kundsupportadministratör till Swedavia
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sigtuna
2018-05-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare och kundsupportadministratör till Swedavia" (publicerad 2019-02-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Vi är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är här resan börjar. Swedavia vill göra mötet mellan människor enkelt och vi vill göra stora avstånd små. Vi bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via våra flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Vi vill att människor ska flyga med gott samvete och därför tar vi sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva klimatsmarta flygplatser.
Swedavia är inne i ett utvecklingsskede med stort fokus på nybyggnation och kommer i närtid att investera 15 miljarder kronor i byggnader och infrastruktur på våra flygplatser. Från och med 1 januari har Swedavia en ny gemensam organisation för genomförande av stora projekt där utvecklingsprogrammen, med syfte att öka kapacitet, på Arlanda, Landvetter, Bromma och inom Real Estate samt stödfunktioner för dessa samlas. Den nya organisationen Swedavia Stora Projekt, bidrar med ökad genomförandeförmåga i Swedavias utvecklingsprogram och skapar rätt förutsättningar att driva och utveckla verksamheten.
Publiceringsdatum2018-05-04Om tjänstenI rollen som Innesäljare och Kundsupportadministratör är ditt övergripande uppdrag att stötta Swedavia Airport Telecom ABs (AT) affärer inom data-//tele-/radiokommunikation och säkerställer att de tjänster AT erbjuder levereras och supporteras i samarbete med våra partners.
I arbetsuppgifterna ingår att:
• Administrera fakturering av samtliga tjänster/produkter. Leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor.
• Kvalitetssäkra all information om kunder och deras produkter och tjänster i AT 's Asset Management System (Proopti).
• Stötta telefonistfunktionen med att besvara inkommande samtal till de kunder som köper tjänsten telefonistservice av AT.
• Hålla sig uppdaterad med de tjänster och leveransmöjligheter som AT erbjuder.
Om dig
Som person trivs du i en serviceinriktad roll och är van att samarbeta med många olika intressenter, men det är även viktigt att du kan arbeta självständigt. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur. Du kommer att trivas hos oss om du är leveransfokuserad och tycker kluriga frågor som du inte vet svaret på är roliga utmaningar att lösa.
Du har en akademisk examen gärna med inriktning ekonomi/marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vidare har du minst ett år erfarenhet av kundsupport samt backoffice/administration. Du är en van datoranvändare och dina goda kunskaper i att uttrycka dig på svenska och engelska kommer väl till pass i denna roll.
Om anställningen
Tjänsten som Innesäljare och Kundsupport är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 12 månader med goda möjligheter till förlängning eller anställning direkt på Swedavia. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Placering är på Arlanda men befattningen innebär resor inom Sverige, då arbetet omfattar besök på de flygplatser som ägs av Swedavia AB.
Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta: Karolina Mats via 018-653300.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Mats
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 42
Jobbnummer 4125377
Observera att sista ansökningsdag har passerat.