Innesäljare och kundsupportadministratör till Swedavia

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Swedavia Airport Telecom är en teleoperatör med huvudinriktning mot flygplatsnära tjänster och finns på alla Swedavias flygplatser. Vi levererar behovsbaserade och paketerade helhetslösningar inom tele-, data- och radiokommunikation till alla typer av flygplatsaktörer.

Publiceringsdatum
2019-02-26

Om tjänsten
I rollen som Innesäljare och Kundsupportadministratör är ditt övergripande uppdrag att stötta Swedavia Airport Telecom ABs (AT) affärer inom data-/tele-/radiokommunikation och säkerställer att de tjänster AT erbjuder levereras och supporteras i samarbete med våra partners.

I arbetsuppgifterna ingår att:

• Administrera fakturering av samtliga tjänster/produkter. Leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor.
• Kvalitétssäkra all information om kunder och deras produkter och tjänster i AT 's Asset Management System (Proopti).
• Stötta telefonistfunktionen med att besvara inkommande samtal till de kunder som köper tjänsten telefonistservice av AT.
• Hålla sig uppdaterad med de tjänster och leveransmöjligheter som AT erbjuder.
Om dig
Som person trivs du i en serviceinriktad roll och är van att samarbeta med många olika intressenter, men det är även viktigt att du kan arbeta självständigt. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur. Du kommer att trivas hos oss om du är leveransfokuserad och tycker kluriga frågor som du inte vet svaret på är roliga utmaningar att lösa.

Du har en akademisk examen gärna med inriktning ekonomi/marknadsföring eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vidare har du minst ett år erfarenhet av kundsupport samt backoffice/administration. Du är en van datoranvändare och din goda förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska kommer väl till pass i denna roll.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten på Swedavia är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 12 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Malin Hammarling via 0200 - 22 22 22.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Swedavia, Arlanda, administratör, innesäljare, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-25
Ange följande referens när du ansöker: ref-29065
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Hammarling

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Dragarbrunnsgatan 42

Jobbnummer
4636091

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: