Inköpsassistent sökes omgående!
Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker en inköpsassistent till vårt snabbväxande kundföretag med placering strax söder om Stockholms innerstad. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att anställas av Placera Personal och arbeta ute hos kundföretaget. Därefter finns mycket goda möjligheter till anställning hos kundföretaget. För rätt person finns möjlighet att växa och utvecklas organisationen.
Tjänsten
Du kommer att arbeta i ett team om 4 personer på vår kunds inköpsavdelning, och rapportera till inköpschefen.
Publiceringsdatum2015-04-15Dina arbetsuppgifterSom Inköpsassistent kommer du:
• Avlasta avdelningen i det operativa arbetet
• Hantera leveransbevakning
• Ansvara för orderbekräftelser
• Arbeta i Excel
• Diverse annan tillkommande administration
KvalifikationerFör att passa för rollen har du:
• Ett års erfarenhet från administrativt arbete
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• Gymnasieutbildning
• Meriterande med goda kunskaper i Excel
Som person är du lösningsorienterad, engagerad, och har en ådra för service. Vidare är du strukturerad och prestigelös i ditt sätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du drivs av att ge bästa service mot interna kollegor, såväl som externa kontaktpersoner.
Är du intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person.
Sökord: inköpsassistent, inköp, administratör, administration
Varaktighet, arbetstid
Heltid Start: Omgående Omfattning: Heltid, kontorstider kl 8-17 Uppdragets längd: Konsultuppdrag t o m 31 dec 2015 med goda möjligheter till förlängning
ErsättningMånadslön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-30
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnn Nilsson, Rekryterare 08-586 22 708
ann@placerapersonal.seFöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2248992
Observera att sista ansökningsdag har passerat.