Inköpsassistent sökes för kommande uppdrag i Göteborg

Bemannia Kontor / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Bemannia söker nu en inköpsassistent för kommande uppdrag hos vår kund i Göteborg. Du kommer att bli anställd av Bemannia men uthyrd till vår kund. Som konsult på Bemannia hjälper vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chansen att skapa ett bredare kontaktnätverk.

Publiceringsdatum
2014-09-02

Arbetsuppgifter
• Kopiera handlingar och skanna in anbud samt övriga handlingar
• Diarieföring
• Arkivera och gallra i handlingar
• Hantera inkommande och utgående post samt administrera för avdelningen gemensam e-post
• Skicka tilldelningsbeslut med tillhörande utvärdering till Opic, Mercell, Sverige Bygger m fl.
• Ombesörja utskick då offentliga handlingar begärts ut
• Renskriva dokument och upprätta protokoll
• Lägga in upprättade avtal i vår avtalsdatabas TendSign
• Boka in möten och resor
• Upprätta beställningar
• Ringa referenspersoner vid upphandlingar

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning
• Ca ett års relevant erfarenhet av inköp
• Goda kunskaper, i tal och skrift, i svenska och engelska
• Goda datorkunskaper

Dina personliga egenskaper:

Som person är du engagerad och har en positiv attityd. Du är ansvarfull, har ett bra ordningssinne och är noggrann. Vidare ser vi att du är analytisk och självgående i ditt arbete.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida ( www.bemannia.se/cvregistrering ), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk ansökan med referens: "Inköpsassistent, Göteborg"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Arbetstider och omfattning
Ersättning
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anders Scabuzzo

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
1983374

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: