Inköpsassistent e-handelsföretag

Vårdväskan AB / Kontorsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vårdväskan AB i Falkenberg, Halmstad eller i hela Sverige

Vårdväskan är ett ungt och expansivt e-handelsföretag som vill sätta färg på vården. Vi erbjuder våra kunder färgglad och personlig utrustning som skapar glädje och omtanke för de som tar hand om andra. Vårdväskan har på kort tid blivit ett framgångsrikt e-handelsföretag och ledande i Sverige i vår nisch. Vårdväskan har fortsatt internationellt expansion framför sig och du kommer att bidra och vara en viktig del av vår utveckling i ett högt tempo med många spännande utmaningar på vägen. Vi lovar ett utvecklande arbete, i ett prestigelöst och modernt företag. Vårt kontor finns i Falkenberg.

Publiceringsdatum
2019-04-01

Dina arbetsuppgifter
Arbetet kommer i huvudsak omfattas av operativa arbetsuppgifter så som att lägga och följa upp ordrar, hantera avvikelser, ha löpande kontakt med leverantör för att säkra inleveranser samt att, tillsammans med avdelningen, planera för framtida inköp. Du kommer tillsammans med produktchef vara med och utveckla sortimentet och över tid ser vi gärna att du växer i din roll för att ta större ansvar.

Arbetet innefattar bland annat:
• Att agera stöd åt vår inköpsorganisation i
samband med produktutveckling,
orderläggning och leveransbevakning.
• Administrera och uppdatera artiklar samt
inköpsorder i vårt affärssystem.
Detta innefattar även leverantörskontakter för
att rätt information ska ligga i våra
produktbeskrivningar.
• Författa säljande produktbeskrivningar för vår
hemsida och lägga produkterna live.
• Stämma av att leveranser, fakturor och ordrar
uppfyller villkoren i våra gällande
leverantörsavtal.
• Daglig stöttning till inleverans och lager.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har goda erfarenheter av och stort intresse i inköp och logistik. Du har ett kommersiellt förhållningssätt och kan se kedjan från inköp till försäljning och leverans. Du har datorvana och goda kunskaper i Excel är ett krav. Du uttrycker dig väl i både talad och skriven svenska och engelska.

Meriterande
Språkkunskaper utöver svenska och engelska.
Universitets-, YH- eller högskoleexamen inom ekonomi, inköp,textil, Supply Chain.

Vem du är
Du är en ansvarstagande, strukturerad och analytisk person med stort engagemang och god kommunikativ förmåga. Du trivs i en snabbt föränderlig miljö, är engagerad, vill lära dig mer och utvecklas både i din yrkesroll och som människa. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Då Vårdväskan är ett entreprenörsdrivet snabbväxande företag lägger vi stor vikt vid attityd och driv samt förmågan att förhålla sig till en ständigt omväxlande arbetsplats.

Anställning
• Anställningsform: Tillsvidareanställning
• Anställnings omfattning: Heltid

Så ansöker du
Ansökan med CV (personligt brev och meritförteckning) skickas till

cv@vardvaskan.se

Sista ansökningsdag 17/3

Vänta INTE med att söka tjänsten, den tillsätts så fort rätt person påträffas.

Välkommen med din ansökan!

www.vardvaskan.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-28
Ange följande referens när du ansöker: inköpsassistent

Företag
VÅRDVÄSKAN AB

Kontorsadress
Oktanvägen 17

Jobbnummer
4701981

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vårdväskan AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vårdväskan AB: