Inköpsassistent
Region Jönköpings län / Administratörsjobb / Aneby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Aneby,
Jönköping,
Nässjö,
Habo,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Jönköpings län i Aneby,
Jönköping,
Nässjö,
Habo,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Kundcenter
Har du ett genuint intresse och lång erfarenhet inom kundservice och administration? Då har vi ett ledigt jobb för dig!
Vi söker
IT-centrums Kundservice söker nu två nya medarbetare i rollen som inköpsassistent, med start snarast eller enligt överenskommelse. Vi söker dig med gymnasiekompetens.
Vår kundservice, som idag består av fyra personer, är den kontakt som sjukvårdens personal i första hand använder för att tillgodose önskemål i den dagliga varuförsörjningen. Det kan handla om frågor kring produktfakta och sortiment eller beställning av varor direkt från leverantörer. Detta är ett utpräglat servicearbete med många kontakter både inom och utanför Regionens organisation.
Vi erbjuder dig
Tjänsterna är tillsvidareanställningar, heltid med arbetstiderna kl. 7-16 vardagar.
Placering i Huskvarna. Region Jönköpings län är en kunskapsintensiv verksamhet med goda utvecklingsmöjligheter. Läs gärna mer om vilka förmåner vi erbjuder:
http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/Det här får du arbeta med
I arbetsuppgifterna ingår leverantörskontakter, telefonsupport, orderregistrering och beställningar av olika slag.
För att du ska trivas hos oss
Du som söker ska ha några års erfarenhet ifrån kundservice eller administrativt arbete. Erfarenhet ifrån vårdverksamhet är meriterande. Datavana, en trevlig telefonröst och god svenska är ett krav. Som person är du serviceinriktad, har god samarbetsförmåga, är stabil och kontrollerad även vid ett högt arbetstempo. Du har även lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och är flexibel. Det är viktigt du själv kan söka och förmedla rätt information, samt att du har förståelse för begreppen i inköpsprocessen. Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper.
Detta värderar vi högt
Hos oss är det viktigt att stödja våra interna kunder in i inköpsprocessen med information samt genomföra beställningar och underlättar att inköpsavtal hålls. Vårt stöd sker via telefon och ärenden hanteras via tjänstekatalog och ärendehanteringssystem.
Så här gör du om du är intresserad
Sista ansökningsdag är den 22 juli. Välkommen med din ansökan. För mer information kontakta enhetschef Tomas Lundberg tel 010-242 65 57, mobil 070-519 56 32. Facklig företrädare för Vision är Anna Flodin, telefon 010-242 42 97, Kommunal Marie Zwettler tel.010-242 99 76.
Vi undanber oss all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
IT-centrum har ett samlat ansvar för Region Jönköpings läns IT-verksamhet. Kundservice Inköp är organiserat direkt under IT-centrum med kunder från hela Regionen. I ett nära samarbete med våra kunder medverkar vi till att regionens många olika verksamheter utvecklas och stöds med bra IT-lösningar. Vi arbetar processinriktat och kvalitetsmedvetet i enlighet med vårt ISO-certifierade verksamhetssystem. Vi är idag ca 170 engagerade medarbetare som har hög kompetens inom sina respektive ansvarsområden. Tillsammans arbetar vi för att bli Sveriges bästa IT-avdelning. Vi är kvalitetscertifierade enligt SS-EN ISO 9001:2015 och miljöcertifierade enligt SS-EN ISO 14001:2015.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare, 100, Tillträde 2018-07-01 -
Publiceringsdatum2018-06-26ErsättningFast lön. Kollektivavtal finns.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-22
Ange följande referens när du ansöker: I20/18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Jönköpings län
AdressRegion Jönköpings län
Husargatan 4
55111 Jönköping
KontorsadressHusargatan 4
Jobbnummer 4223244
Observera att sista ansökningsdag har passerat.