Initiativtagande chefsassistent till global organisation
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Som chefsassistent kan du se fram emot en varierande arbetsdag där snabba lösningar och kreativa idéer alltid behövs. Vi söker nu en person med hög integritet, stort nätverk, god förmåga att prioritera och vana att arbeta i en miljö i ständig förändring.
Hur ser din arbetsdag som chefsassistent ut?
Du kommer att stötta både Vice President och ledningsgruppen i det dagliga arbetet och ge support gällande hantera kalender, boka resor samt planera, arrangera och sammankalla till möten och konferenser. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är att ta fram presentationsmaterial, sammanställa rapporter, fakturahantering i SAP, budgetering och hantera diverse administration för avdelningen i stort. Vidare kan du komma att driva och delta i projekt samt ansvara för olika aktiviteter. Du ska vara beredd att arbeta för att förbättra avdelningens rutiner samt att utveckla och uppdatera företagets intranät och hemsida.
Vem trivs här?
Du som tidigare arbetat som chefsassistent i en internationell miljö och har ett organisatoriskt tänk med stor anpassningsförmåga kommer snabbt att komma in i arbetsuppgifterna. Känner du dig bekväm med att använda både engelska och svenska som arbetsspråk och har en stark känsla för service så kommer du att trivas på det här uppdraget. I arbetet som chefsassistent går en del av arbetsdagen ut på att kommunicera över gränser och du kan prata med människor från olika delar i organisation och från hela världen, så har du tidigare erfarenhet av att arbeta i en större organisation med många kontaktytor känner du snart igen dig i arbetet. Du som tycker om att arbeta självständigt men samtidigt har förmågan att samarbeta tätt med den person du stöttar har hittat rätt uppdrag. För det här uppdraget lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adeccos kontor Automotive Professionals i Göteborg rekryterar tjänstemän till fordonsindustrin inom områdena ekonomi, logistik, inköp, HR och administration. Adecco är auktoriserat.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Emelie Lövebrant på tel: 031-725 45 43.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-01-09Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Lövebrant 031-725 45 43
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG
Jobbnummer 1745104
Observera att sista ansökningsdag har passerat.