Hyresadministratör till vårt team i Visby

Huvudkontor / Administratörsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Huvudkontor i Gotland, Oskarshamn, Oxelösund, Nyköping, Trosa eller i hela Sverige

I DIN ROLL KOMMER DU ATT arbeta med varierande arbetsuppgifter. Förekommande arbetsuppgifter är kontakt med hyresgäster och leverantörer, kontraktshantering samt hyresjuridik.
Du medverkar till att utveckla våra rutiner och administrativa system. Kontering av leverantörsfakturor kan förekomma.
I övrigt sköter du all administration i det dagliga arbetet i vår driftsorganisation.

SOM PERSON gillar du ett högt tempo, har eget driv och vill utvecklas inom ditt område. Du är stresstålig och har stor ansvarskänsla och ordningssinne. Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med människor är du självfallet också serviceinriktad och har social kompetens.

Du har några års erfarenhet av likande arbetsuppgifter och du är därmed van att arbeta med administrativa system. Erfarenhet av systemet Vitec och hyresjuridik är meriterande. Våra arbetsflöden är digitaliserade så god datorvana är en förutsättning.

Kuststaden Projektutveckling är ett fastighetsbolag med verksamhet i Oskarshamn, Västervik och Visby.
Verksamheten är inriktad på ägande av egna fastigheter, nyproduktion samt fastighetsutveckling.

Varaktighet, arbetstid
Provanställning 6 månader 60%-80%

Publiceringsdatum
2018-10-05

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-16
Ange följande referens när du ansöker: Hyresadministratör

Kontakt
Robert Pejic robert@kuststadenprojekt.se
Karin Stenman karin@kuststadenprojekt.se

Företag
Huvudkontor

Adress
Huvudkontor
Lilla Torget 6 B
57230 Oskarshamn

Kontorsadress
Lilla Torget 6 B

Jobbnummer
4386293

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Huvudkontor: