Hyresadministratör till kund i Göteborg sökes!

Uniflex Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-01-04

Beskrivning av jobbet
Uniflex söker en hyresadministratör med inriktning på redovisning och kundservice till välkänt bostadsbolag i centrala Göteborg, tjänsten är ett vikariat på heltid t o m 160530 med chans till förlängning, start 25 januari eller efter överenskommelse.

Uppgifterna är huvudsakligen att sköta dagliga göromål inom hyresadministrationen. Till en början avser det att läsa in och bokföra inbetalningar, administrera autogiro, e-faktura samt kundärenden som rör hyror och besvaras via ett ärendehanteringssystem eller telefonsamtal. Länge fram kan du få fler uppgifter så som att köra aviseringar, hantera frågor från Intrum mm.

Du är centralt placerad tillsammans med gruppen för Hyresadministration. I den gruppen finns även tre hyresadministratörer som ansvarar för avisering, kravhantering, systemförvaltning samt de uppgifter som ingår i den efterfrågade rollen. De arbetar med ett ständigt förbättringsarbete inom gruppen, varför det är viktigt att du kan ta in ny information och ändra arbetssätt när det krävs samt bidra med förslag på förbättringar.

Kunden aviserar 1 gång per månad och skickar krav ca den 8e varje månad. Deras fastighetssystem är Fast2, ärendehanteringen sker i Lime och ekonomisystem är Visma Control. Kravhanteringen sker via Intrum och kunden arbetar dagligen med deras Web för att besvara frågor. Har du erfarenhet av dessa system är det en fördel.

Dina personliga egenskaper
• Vi söker dig som vill bidra med att hålla en hög kvalitet genom att du är noggrann, strukturerad samt kunnig inom hyresadministration, redovisning och kundservice.
• Det är viktigt att du behärskar både engelska och svenska i tal och skrift, då stor del av arbetet innebär att kommunicera med våra hyresgäster. Samtalen kan också vara svåra då det ibland rör krav- eller avhysningsärenden.
• Du bör ha minst 3 års erfarenhet av liknande arbete.

Du kommer att arbeta tillsammans med de tre hyresadministratörerna. Avdelningen ingår i Ekonomiavdelningen som består av totalt 18 personer.

Intresserad? Vänligen sök tjänsten via www.uniflex.se . Intervjuer sker löpande, ansök redan idag!

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat.

Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 22204
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sanaz Shams

Företag
Uniflex Sverige AB

Adress
Uniflex Sverige AB
Gårdatorget 1
41250 Göteborg

Kontorsadress
Gårdatorget 1, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2599044

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: