HR-assistent till internationellt företag
Komet / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige För kunds räkning söker Komet en HR-assistent för ett längre uppdrag med sikte på anställning hos kund. Vår kund har huvudkontor i Schweiz och har över 12000 anställda världen över. Företaget finns centralt på Östermalm.
I tjänsten som HR-assistent ingår lättare ekonomiuppgifter. Du kommer att personalavdelningens hjälpande hand och även sköta en del ekonomiuppgifter. Har du arbetat som ekonomiassistent eller fakturahandläggare är det meriterande.
Är du den vi söker?
Vi tror att du är ordningsam, strukturerad och serviceminded. Vi tror att du som söker är prestigelös och har lätt att arbeta med siffror. Du talar och skriver svenska och engelska utan problem och har mycket goda kunskaper i officepaketet.
Du behöver inte ha akademisk utbildning men är antagligen gymnasieekonom.
Information om uppdraget
Start: Omgående
Arbetstid: Dagtid
Omfattning: Heltid
Lön: 120kr/timme exkl. sem. ers.
Publiceringsdatum2008-03-18Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
Arbetstid: Dagtid Omfattning: Heltid
ErsättningFast lön
Lön: 120kr/timme exkl. sem. ers.
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: KC-SN
FöretagKOMET
AdressKOMET
BOX 55664
10215 Stockholm
KontorsadressÖstermalmsgatan 87 B
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 020-252600
E-postadress:
rekrytering@komet.se Jobbnummer 167698
Observera att sista ansökningsdag har passerat.