HR-assistent, 25%

Inflight Service Europe AB / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inflight Service Europe AB i Sigtuna, Uppsala, Stockholm, Tibro, Strömstad eller i hela Sverige

Inflight Service är ett av norra Europas ledande företag inom Travel Retail och Tax Free där vi arbetar med starka och välkända varumärken från internationella leverantörer. Våra kunder återfinns inom flygbolag, färjelinjer och flygplatser där vi tillhandahåller tjänster och lösningar inom inköp, packning, logistik/distribution och marknadsföring/försäljning. Vi äger och driver även en egen butikskedja på flygplatser och på färjelinjer under namnet Euroshop. Omsättningen är ca 1,9 miljarder SEK med ca. 300 anställda i fyra länder. Vårt huvudkontor är beläget på Arlanda flygplats och vår centrala packnings- och lagerenhet finns i Tibro.
Som HR-assistent på Inflight Service får du möjligheten att arbeta brett med personalfrågor inom områdena administration, rekrytering, arbetsmiljö, kompetensutveckling och friskvård. Du kommer att assistera HR-chefen med alla förekommande uppgifter och på sikt kommer du att få driva vissa frågor mer självständigt med stöd från vår HR-chef. Du kommer i din roll som HR-assistent att ha mycket kontakt med chefer och medarbetare i organisationen.
Vi söker dig som studerar till personalvetare och har gjort det under minst två år. Det är meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, men det är inget krav. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och är bra på att kommunicera i både tal och skrift.
För att lyckas i denna roll krävs att du har ett stort intresse för människor och har en förmåga att etablera och upprätthålla relationer till en stor mängd människor. Du har god organisations-förmåga och arbetar effektivt och strukturerat. Arbetet är varierande och tempofyllt och det är därför viktigt att du kan hantera parallella processer, har en god förmåga att möta deadlines samt att prioritera arbetsuppgifter. Som person är du glad och utåtriktad, pålitlig och prestigelös.
Tjänsten är en visstidsanställning på 25% från september 2010 till juni 2011 och arbetstiden kommer att vara förlagd till ca en dag per vecka. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor på Arlanda, men resor till vår packnings- och lagerenhet i Tibro kan förekomma.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2010-06-02

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-07-05
Ansök gärna omgående då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Ansökan kan skickas till e-postadress: sara.funseth@inflightservice.se

Kontakt
Sara Funseth, HR Manager, 08-59490768, sara.funseth@inflightservice.se

Företag
INFLIGHT SERVICE EUROPE AB

Adress
INFLIGHT SERVICE EUROPE AB
BOX 102
19046 STOCKHOLM-ARLANDA

Kontorsadress
TULLVÄGEN 2
STOCKHOLM-ARLANDA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-59490700

Jobbnummer
666467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inflight Service Europe AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inflight Service Europe AB: