HR-Administratör Till GKN Aerospace Sweden

Premier Service Sverige AB / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-10-24

Om företaget
GKN Aerospace is one of the world's largest independent first tier suppliers to the global aviation
industry. With over 100 year's aerospace experience, we harness our considerable knowledge and
advanced manufacturing technologies to supply high-value, integrated assemblies in both metallic and
composite materials.
GKN Aerospace Sweden AB, with 2000 employees, is located in Trollhättan Sweden. GKN Aerospace
Sweden AB is a part of GKN Aerospace Engine Systems ("AES"). AES have 4,000 people working in
12 manufacturing sites in Sweden, Norway, USA and Mexico

Arbetsuppgifter
Funktionen kompetensutveckling (L & D), är en del av HR- avdelningen på GKN Aerospace, och
arbetar med administration och utveckling kopplat till kompetensförsörjning. Funktionens uppgift är
att driva, koordinera och ge stöd till verksamheten och i förlängningen våra medarbetare, avseende
kompetensförsörjning och kompetensutveckling. En viktig del av jobbet är att dokumentationen är
korrekt. Du kommer jobba tätt med de andra HR funktionerna inom avdelningen.

Arbetsuppgifterna är varierande både vad det gäller svårighetsgrad, karaktär och omfattning. Du
kommer att ha egna ansvarsområden och bland annat arbeta med kurskatalog, kursutvärderingar,
bokningar av lokaler.
I rollen ingår det också att vara ett stöd för våra internutbildare och vara delaktig vid både utveckling
och förvaltning av utbildning och därmed stor delaktighet i kvalitetssäkring av vår utbildning.
Vår funktion är stöd i processen så att kompetensförsörjning och tillhörande administration utformas
så att interna och externa krav omhändertas och säkerställs.
De administrativa systemen du kommer att arbeta i är främst SAP baserat.

Profil
Du har mycket god administrativ förmåga och datorvana samt kan hantera och förstår administrativa
system
Då arbetsuppgifterna innebär kvalificerad administration ser vi att du är strukturerad för att kunna
hålla ordning på dokumentation, förstå verksamheten krav och behov samt medverka till
efterlevnaden och dokumentation av detta.
Du kommer arbeta tillsammans med chefer och medarbetare ute i verksamheten varför
kommunikation, god integritet, lyhördhet och samarbetsförmåga är viktig för oss. Funktionen stöttar
och supportar även varandra internt inom HR, därför kommer rollen vid tillfällen vara bred och
varierande. Vi ser därför att du både har erfarenhet av liknande arbete och en utbildningsbakgrund
inom personal och arbetslivsfrågor.

Har du erfarenhet av administration, kompetensutveckling eller kompetensförsörjning från tidigare
anställningar som är kopplade till interna och externa krav är det meriterande.
God förmåga i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav

Om företaget
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Nathalie Stenman tel 0707-858413. Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 6 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7667".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Premier Service Sverige AB (org.nr 556495-2017), http://www.premier.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Nathalie Stenman
nathalie.stenman@premier.se

Jobbnummer
8213138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Premier Service Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Premier Service Sverige AB: