Hr-Administratör Till Colleague Management Hos Kund Inom Klädind

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-03-24

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi nu en HR-administratör till kunds colleague managemant team. I rollen som är både administrativ och teknisk stöttar du bolagets team med HR-administrativa och tekniska frågor för att ro i land implementeringen av ett nytt arbetssätt inom hela bolaget. Vi söker dig som både är HR-administrativt intresserad och även tekniskt intresserad och har erfarenhet av att arbeta i olika HR-relaterade affärssystem. Det här är en perfekt möjlighet för dig som både är intresserad av HR-frågor men samtidigt tekniskt lagd och vill vara med på en större teknisk utvecklingsresa! Som HR-administratör hos kunden är du behjälplig med både tekniska supportfrågor och varierad HR-administration. Exempel på arbetsuppgifter i rollen är: - Testning av affärssystemet och felrapportering, - Support, - Onboarding, - Dokumentation och skapa nya driftrutiner, - Varierad HR-administration

Om företaget
JobBusters ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb. Uppdraget kommer att utföras hos vår kund i Stockholm och du har anställning med anställningsvillkor hos JobBusters.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av att arbeta i administrativa verktyg (Office, Teams m.m.).
• Erfarenhet av att arbeta med HR-lösningar och administration.
• Flytande i både svenska och engelska, tal och skift.
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i SAP SuccessFactors och erfarenhet av ServiceNow.
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta agilt i en större global organisation.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen hos vår kund tror vi att du är positiv och resultatorienterad, du har hög ambitionsnivå och är service minded. Du triggas av att hitta lösningar på problem och du trivs i en verksamhet som ständigt utvecklas. Du gillar att arbeta i team och är strukturerad i ditt arbetssätt samtidigt som du kan vara flexibel när det behövs. Som person är du självständig, ansvarsfull, noggrann i ditt arbetssätt.

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 2021-04-26 och uppdraget är tidsbegränsat och förväntas löpa till och med 2021-12-31, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande. Ansökningar mottagna omgående kommer prioriteras i urvalet.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jobbusters AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3819".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jobbusters AB (org.nr 556826-5606), http://jobbusters.se/

Arbetsplats
JobBusters AB

Jobbnummer
5650243

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: