HR-administratör omgående start
TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Är du känd som en fantastisk administratör och vill jobba med administration inom HR och personalfrågor? Kan du starta omgående för jobb i Göteborg?
På uppdrag av vår kund, med placering på Lindholmen i Göteborg, söker vi dig som är intresserad av att jobba som HR-administratör / HR-assistent och har möjlighet att starta redan i november månad.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Detta är en bra möjlighet för dig som vill lära dig mer om HR, lön och personal i en administrativ roll, samt vill skaffa dig värdefulla meriter som konsult inom HR. Du kommer arbeta nära dina kollegor inom HR och får god inblick i djupare HR-arbete.
Då detta är ett konsultuppdrag via TNG arbetar du tryggt med kollektivavtal, försäkringar och självklart friskvårdsbidrag.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som HR-administratör kommer du arbeta nära resterande personal på HR-avdelningen och assistera med olika typer av personaladministration. Rollen är inledningsvis rent administrativ och serviceinriktad med fokus på ordning och struktur men kan på sikt innefatta mer ansvar och fler delar av HR-frågor.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Uppdraget ingår i vår bemanningsverksamhet där du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vårt kundföretag, som är placerat på Lindholmen i Göteborg. Planerad start är snarast, redan under november, och uppdraget förväntas pågå fram till sommaren 2017.
Arbetstiderna är förlagda dagtid och på vardagar.
VEM ÄR DU?
Du som söker bör ha minst ett års erfarenhet av administrativt arbete samt goda kunskaper i Office-paketet - främst Word och Excel. Har du tidigare arbetat med HR / personal / löneadministration eller har kunskap om gällande lagar och avtal är det ett plus men inget krav. Viktigast är att du trivs med administrativa uppgifter, arbetar strukturerat och är serviceinriktad gentemot dina kollegor, eftersom du kommer assistera och avlasta övriga på HR-avdelningen.
Då företaget är internationellt behöver du kunna förstå och uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Eftersom uppdraget ska starta redan under november är det viktigt att du är tillgänglig för omgående start.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-11-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRebecca Hallberg 031-7612229
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg
KontorsadressKorsgatan 3
Jobbnummer 3157998
Observera att sista ansökningsdag har passerat.